استقلال قهرمان لیگ شد، سپاهان قهرمان جام حذفی/ پایان تلخ پرسپولیس

دیارمیرزا، پرونده بیست و ششمین دوره رقابت های فوتبال جام حذفی در شرایطی شامگاه یکشنبه در ورزشگاه بزرگ آزادی بسته شد که زردپوشان اصفهانی با پیروزی برابر پرسپولیس در ضربات پنالتی عنوان قهرمانی را به خود اختصاص دادند. در یک هفته مانده تا پایان لیگ دوازدهم نیز تیم فوتبال استقلال موفق شد با پیروزی برابر […]

دیارمیرزا، پرونده بیست و ششمین دوره رقابت های فوتبال جام حذفی در شرایطی شامگاه یکشنبه در ورزشگاه بزرگ آزادی بسته شد که زردپوشان اصفهانی با پیروزی برابر پرسپولیس در ضربات پنالتی عنوان قهرمانی را به خود اختصاص دادند. در یک هفته مانده تا پایان لیگ دوازدهم نیز تیم فوتبال استقلال موفق شد با پیروزی برابر فولاد در اهواز به عنوان قهرمانی لیگ دست پیدا کند.

به گزارش خبرنگار مهر، دیدار فینال بیست و ششمین دوره رقابت های فوتبال جام حذفی از ساعت ۱۸ روز یکشنبه به قضاوت علیرضا فغانی و در ورزشگاه مملو از تماشاگر آزادی آغاز شد و در پایان ۱۲۰ دقیقه دو تیم به تساوی ۲ بر ۲ دست پیدا کردند. در این دیدار کریم انصاریفرد(۲۴) و محمد نوری(۹۹) برای پرسپولیس گل زدند و سپاهانی ها نیز توسط جواهیر سوکای(۵۹) و محمد غلامی(۱۰۶) به گل رسیدند تا کار دو تیم به ضربات پنالتی کشیده شود.

در ضربات پنالتی هادی نوروزی و رضا حقیقی دو ضربه پرسپولیس را به بیرون دروازه زدند تا سپاهانی از این اشتباه بهترین بهره را ببرند و با گل کردن هر چهار ضربه خود با نتیجه ۶ بر ۴ به پیروزی برسند و عنوان قهرمانی جام حذفی را از آن خود کنند. پرسپولیس با این شکست فصل را با ناکامی به پایان برد.

در هفته سی و سوم رقابت های لیگ برتر نیز تیم فوتبال استقلال در یک هفته مانده به پایان این رقابت ها در اهواز به مصاف فولاد رفت و موفق شد با تنها گل دقیقه ۱۹ جواد نکونام که از روی نقطه پنالتی به ثمر رسید به پیروزی برسد و با ۶۷ امتیاز به عنوان قهرمانی لیگ دوازدهم دست پیدا کند.

Share