استاندار گیلان:حضور باشکوه مردم در سفرهای استانی، موجب سربلندی نظام اسلامی است

دیارمیرزا صبح امروز مهندس کیهان هاشم نیا استاندار گیلان در نشست هماهنگی استقبال از رییس جمهوری در چهارمین سفر استانی هیأت دولت به گیلان گفت : برای سربلندی کشور ، باید زمینه حضور مشتاقانه مردم در استقبال از رییس جمهوری را فراهم کنیم چراکه دشمنان ، اقتدار نظام اسلامی را با این حضورهای مردمی تحلیل […]

دیارمیرزا صبح امروز مهندس کیهان هاشم نیا استاندار گیلان در نشست هماهنگی استقبال از رییس جمهوری در چهارمین سفر استانی هیأت دولت به گیلان گفت : برای سربلندی کشور ، باید زمینه حضور مشتاقانه مردم در استقبال از رییس جمهوری را فراهم کنیم چراکه دشمنان ، اقتدار نظام اسلامی را با این حضورهای مردمی تحلیل می کنند .

نماینده عالی دولت در گیلان افزود : حضور و استقبال باشکوه مردم از رییس جمهوری در سفرهای استانی ، موجب سربلندی و عزت نظام اسلامی است .

وی اظهار کرد : دولت از ارکان جدایی ناپذیر نظام است و استقبال گسترده مردم از رییس جمهوری ، دشمنان را در رسیدن به اهدافشان ناکام می سازد.

نماینده عالی دولت در گیلان سفرهای استانی را زمینه ساز مایوس کردن دشمنان نظام اسلامی خواند و گفت : حضور باشکوه مردم در استقبال از رییس جمهوری باید به گونه ای باشد که شور و شعور گیلانی نیز در آن تجلی یابد.

وی ادامه داد : باید از همه ظرفیت ها برای ارائه خدمات به مردم و انجام کارهای ماندگار بویژه از فرصت سفرهای استانی، استفاده کنیم .

هاشم نیا به سفرهای رییس جمهوری و هیات دولت به گیلان در هشت سال گذشته اشاره و تصریح کرد : سه بار سفر دولت و رییس جمهوری ظرف پنج ماه به یک استان که تنها یک درصد خاک کشور و سه درصد جمعیت کشور را تشکیل می دهد ، در طول دولت های گذشته بی سابقه بوده است.

گفتنی است :  رییس جمهوری و هیات دولت در چهارمین دوره سفرهای استانی روز چهارشنبه هفته جاری به گیلان سفر می کنند .

Share