احمد زاده کرمانی : به نفع جلیلی کنار می‌کشم

به گزارش دیارمیرزایک داوطلب انتخابات ریاست جمهوری گفت: اگر جلیلی پرقدرت به میدان بیاید، به نفع او کنار می‌کشم. چرا که وی را اصلح از خود می‌دانم و ستادهای خود را در اختیار او قرارخواهم داد. روح الله احمد زاده کرمانی داوطلب انتخابات ریاست جمهوری در گفت‌و‌گو با خبرگزاری تسنیم با اشاره به فعالیتهای انتخاباتی […]

به گزارش دیارمیرزایک داوطلب انتخابات ریاست جمهوری گفت: اگر جلیلی پرقدرت به میدان بیاید، به نفع او کنار می‌کشم. چرا که وی را اصلح از خود می‌دانم و ستادهای خود را در اختیار او قرارخواهم داد.

روح الله احمد زاده کرمانی داوطلب انتخابات ریاست جمهوری در گفت‌و‌گو با خبرگزاری تسنیم با اشاره به فعالیتهای انتخاباتی اصولگرایان، گفت: در شرایط فعلی باید اجماعی بین همه نخبگان ارزشی و اصولگرا در انتخاب فرد اصلح و معرفی به ملت ایران ایجاد شود تا تبلیغ ارزشهای حاکم بر این جریان صورت بگیرد.
وی افزود: امیدوارم درفضای غبارآلودی که ممکن است توط جریانهای فتنه و انحرافی شکل بگیرد، غبارها بر زمین بنشیند و رخش گفتمان انقلاب اسلامی‌که در مصادیقی مانند سعید جلیلی وجود دارد،‌گسترش پیدا کند و ان شاالله این رخش پرشتاب و پرتوان در مسیر پیشرفت و عدالت کشور را به پیش ببرد.
این داوطلب انتخابات ریاست جمهوری تصریح کرد:اگر سعید‌ جلیلی پرقدرت و با اراده در صحنه حضور پیدا کنند، نه تنها بنده بلکه همه دوستداران حرکت انقلاب اسلامی و تداوم گفتمان عدالتخواهی پای کار وی خواهیم امد و ان شاالله سعید جلیلی به نمایندگی از راهبرد ضد اشرافیت، گفتمان ساده زیستی و عدالتخواهی و مبارزه با فساد اقتصادی و تبعیض ها و گفتمان استکبار ستیزی و ولایتمداری در صحنه حضور داشته باشد.
احمد زاده کرمانی در پاسخ به این سوال که آیا اصولگرایان بر سعید جلیلی اجماع خواهند کرد،گفت: البته اجماع را ملت ایران خواهند‌ کرد، اما نخبگان نیز باید از اجماع ملی عقب نمانند. اگر قرار است بار سنگین مسئولیت الهی به عهده فرد اصلح و اکملی مانند سعید جلیلی گذاشته شود، همه ما باید کمک کنیم تا این روش و راه زودتر به نتیجه برسد.
وی افزود: فکر می کنم این اتفاق ظرف دو روزه آینده خواهد افتاد و زمینه های یک حضور حداکثری و حماسه سیاسی را در فضای عمومی کشور خواهیم دید و ان شاالله ملت ایران به اتفاقات بسیار خوبی نائل خواهد شد.
این داوطلب انتخابات ریاست جمهوری خاطرنشان کرد: به امید خدا اگر جلیلی پرقدرت به میدان بیاید، به نفع او کنار می‌کشم. چرا که وی را اصلح از خود می‌دانم و از نظر بنده ضمن احترام به کاندیداهای اصولگرا، قطعا بنده نسبت به خود و بسیاری از دوستان جلیلی را اصلح می‌دانم و ستادهای خود را در اختیار وی قرارخواهم داد.
احمد زاده کرمانی با بیان اینکه باید به جلیلی به خاطر شجاعت در پذیرفتن این مسئولیت تبریک گفت، اظهار داشت: همه ما در نگاه اسلامی تکلیف مدارانه حرکت می کنیم و فکر می کنم غیر از بنده خیلی از بزرگان و دوستان دیگر هم به خیل عظیم حمایت از سعید جلیلی خواهند پیوست؛ چرا که او نماد ساده زیستی، مردم‌داری، ولایتمداری، ساده زیستی، مبارزه با فساد و جریان مبارزه با اشرافیت دولتی است و آن آرمانهایی که در دولت احمدی نژاد می دیدیم و به هر دلیلی به نتیجه نرسید، به صورت حداکثری در سعید جلیلی وجود دارد.
وی همچنین خاطرنشان کرد: امروز با سعید جلیلی دیدار کردم چرا که وی هم دانشگاهی بنده است و ۱۵ سال سابقه دوستی داریم. رفتار و سلوک جلیلی را می شناسم و اگر زمینه اجماع و وفاق به وجود بیاید، بسیار خوب خواهد شد.
معاون سابق رئیس جمهور ادامه داد: جلیلی فرد تکلیف مداری است و اگر به جمع بندی برسد که حضورش کمک به بقای نظام است، همانطور که پای خود را برای کشور اهدا کرد، از دادن جانش برای نظام نیز ابایی ندارد.
احمد زاده‌کرمانی با اشاره به اینکه سعید جلیلی ثمره ایثار‌گری ملت ایران است و امیدوارم با قدرتی که در لحن و کلام وی است، دیگر کاندیداهای اصولگرا مجاب شوند که به نفع وی کنار بکشند، افزود: یکی از ویژگی های خوب سعید جلیلی حمایت بسیاری از علما و مراجع تقلید از وی است و این کمتر اتفاق می افتد که مراجع و علما همزمان نسبت به فردی اظهار‌علاقه کنند.
وی همچنین خاطرنشان کرد:در بیانیه ای که در دو روز آینده صادر خواهم کرد، ویژگی های شخصیتی سعید جلیلی را برای ملت ایران تشریح می‌کنم.
Share