باهنر در دانشگاه گیلان:

احمدی نژاد گفتمان اول انقلابی را در داخل و خارج از کشور بازخوانی کرد

محمد رضا باهنر کاندیدای احتمالی یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری دگفت: ریس جمهور آینده باید نقاط قوت ریس جمهور فعلی را داشته باشد و ضعفهای وی را بپوشاند در ادامه به پرکاری و تلاش و دوندگی برای خدمت به ملت به احمدی نژاد نمره اول را داد. وی ساده زیستی و شجاعت را از نقاط قوت احمدی نژاد عنوان کرد

دیارمیرزا  محمد رضا باهنر کاندیدای احتمالی یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در جلسه انتخاباتی جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه گیلان با اشاره به سه قطب اصلاح طلبان ،رییس جمهور و جامعه اصولگرا در انتخابات این دوره اظهار داشت: ریس جمهوری که از طرف مردم انتخاب می شود در عمق خانه ملت نفوذ خواهد کرد ، بنابراین حضور در انتخابات ،آینده و سرنوشت مردم را رقم خواهد زد. اصلاح طلبان را نباید با چوب فتنه برانیم و باید طبق فرمایش مقام معظم رهبری حضور داشته باشند.bahonar

دبیر کل جامعه مهندسین کشور با تاکید بر اینکه دولت جدید باید ادامه دهنده راه دولتهای گذشته باشد افزود: باید دیوار پیشرفت را توسعه داد و قابل اتکایش کرد.

باهنر در ادامه با این توضیح که ریس جمهور آینده باید نقاط قوت ریس جمهور فعلی را داشته باشد و ضعفهای وی را بپوشاند در ادامه به پرکاری و تلاش و دوندگی برای خدمت به ملت به احمدی نژاد نمره اول را داد. وی ساده زیستی و شجاعت را از نقاط قوت احمدی نژاد عنوان کرد و افزود:احمدی نژاد گفتمان اول انقلابی را در داخل و خارج از کشور بازخوانی کرد.

وی عدم اعتقاد به خرد جمعی را از ضعفهای احمدی نژاد دانست و گفت :وی بسیاری از مواقع تعداد زیادی از ساختارهای اجرایی کشور را حذف کرد و این ضربه زیادی به کشور زد.

وی با تاکید بر اینکه زیگزاگها در امور خارجی برای کشور هزینه دارد، دولت احمدی نژاد را فاقد سیاست راهبردی معرفی کرد و افزود: احمدی نژاد اهل بحث نبود و به تنهایی می خواست به جای همه بدود در حالی که مدیریت قدرتمند این است که تهمیدات خود را به دست دیگران بسپارید.

وی با این توضیح که احمدی نژاد مسایل مملکت را به صورت پروژه ای می دید خاطرنشان کرد: پروژه مسکن مهر اکنون ۴۰ هزار میلیارد تومان به بانک مسکن بدهکار است.

وی با اشاره به فتنه ۸۸ در خصوص خاتمی و هاشمی اذعان داشت: آدمهای بزرگ اشتباهات بزرگ مرتکب می شوند :من به هیچ وجه  قبول ندارم که ایشان جز سران فتنه بودند.

دبیرکل جامعه مهندسین کشور با این توضیح که باید در مورد رقیب و مخالف خود جانب انصاف را رعایت کرد اظهارداشت:خاتمی و هاشمی جز سران فتنه نیستند آنها امتحان خود را در فتنه ۸۸ به خوبی پس ندادند و کمک لازم را به ما نکردند.

نایب ریس مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه هر نظامی از کیان خود دفاع می کند افزود: تغییر هیچ نظامی امکانپذیر نیست  مگر با جنگ . هیچ راه دموکراتیکی در دنیا برای تغییر نظامها وجود ندارد ، دفاع از آرمانهای انقلاب یک اصل است و همه باید پایند نظام باشند و باید هزینه لازم را پرداخت کنند./٨دی

Share