آیت الله قربانی :نامزدهای انتخابات فقط به فکر رضای خدا و خدمت به مردم باشند

به گزارش دیار میرزا ، آیت الله زین العابدین قربانی امروز در خطبه های نماز جمعه شهر رشت با اشاره به ولادت حضرت زهرا(س) و روز زن، تصریح کرد: عفت در زندگی بسیار موثر است و فردی را باید به همسری برگزید که عفیف باشد. نماینده ولی فقیه در گیلان با بیان اینکه در دنیای […]

به گزارش دیار میرزا ، آیت الله زین العابدین قربانی امروز در خطبه های نماز جمعه شهر رشت با اشاره به ولادت حضرت زهرا(س) و روز زن، تصریح کرد: عفت در زندگی بسیار موثر است و فردی را باید به همسری برگزید که عفیف باشد.

نماینده ولی فقیه در گیلان با بیان اینکه در دنیای امروز بنیان خانواده متلاشی شده است، ابراز نمود: وقوع جنایت‌های بسیار در دنیا از جمله نتیجه متلاشی شدن خانواده‌ها می باشد.

وی با اشاره به انتخابات ریاست جمهوری و شورای اسلامی شهر و روستا، خاطرنشان کرد: مردم در انتخاب نامزد های مورد نظر خود در انتخابات شوراها و ریاست جمهوری باید زر شناس باشند.

امام جمعه رشت در این خصوص به روایتی اشاره کرد و ابراز نمود: روایت است که اگر کسی در انتخاب فردی برای رهبری جامعه ارتباط فامیلی ، همشهری بودن و منافع مادی را بر منافع کل امت اسلامی ترجیح دهد به جامعه ، اسلام ، قرآن و پیامبر (ص) خیانت کرده است.

آیت الله قربانی با تأکید بر اینکه به نامزدهای انتخابات شوراها و ریاست جمهوری نیز تذکر می دهم فقط رضای خدا و کسب جایگاه خدمت به مردم را مد نظر داشته باشند، افزود: این افراد نه اینکه به دنبال جایگاهی برای کسب قدرت باشند بلکه باید به دنبال رفع مشکلات مردم باشند و خدمت به جامعه را بر منافع شخصی ، فامیلی و گروهی ترجیح بدهند.۸دی

Share