آغاز ثبت‌نام معتکفان گیلانی از امروز

به گزارش دیارمیرزا به نقل از دیارباران،حجت‌الاسلام سیدحسین گلمیرزاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رشت با اشاره به اینکه اعتکاف انسان‌ها را به طرف کمال نهایی هدایت می‌کند، اظهار کرد: در سال گذشته ۱۲ هزار و ۸۱۳ نفر در گیلان معتکف شدند. وی با بیان اینکه استقبال مردم به ویژه جوانان و نوجوانان […]

به گزارش دیارمیرزا به نقل از دیارباران،حجت‌الاسلام سیدحسین گلمیرزاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رشت با اشاره به اینکه اعتکاف انسان‌ها را به طرف کمال نهایی هدایت می‌کند، اظهار کرد: در سال گذشته ۱۲ هزار و ۸۱۳ نفر در گیلان معتکف شدند.

وی با بیان اینکه استقبال مردم به ویژه جوانان و نوجوانان هر سال نسبت به سال گذشته در مراسم اعتکاف بیشتر می‌شود،‌ تصریح کرد: بیش از ۷۰ درصد شرکت‌کنندگان در مراسم اعتکاف سال گذشته زیر ۳۰ سال سن داشتند.

معاون فرهنگی مدیر‌کل تبلیغات اسلامی گیلان ترویج فرهنگ نماز، بحث تحکیم خانواده و خلق حماسه سیاسی را از رویکردهای مورد توجه در اعتکاف امسال ذکر کرد.

وی افزود: امسال در مراسم اعتکاف ۴۵۰ نفر عوامل اجرایی و ۱۰۰ نفر عوامل فرهنگی، مبلغان، تشکل‌های مردمی و… در سراسر استان فعالیت می‌کنند.

گلمیرزاده از آمادگی ۹۰ مسجد برای مراسم اعتکاف امسال در گیلان خبر داد.

وی یادآور شد: مساجد هاشمی، الهادی، امیرالمومنین (ع) در بلوار شهید افتخاری، ثاراللهی و مسجد خواهر امام رضا (ع) رشت از ساعت ۱۰ صبح ۲۴ اردیبهشت جاری برای ثبت‌نام از معتکفان آماده هستند.

Share