۱۴ نامزد انتخابات ریاست جمهوری در نشست با ضرغامی +عکس

به گزارش دیارمیرزا به نقل از جام جم، در این نشست که به دعوت مهندس ضرغامی و با حضور ۱۴ نفر از داوطلبان ثبت‌نام انتخابات یازدهم ریاست‌جمهوری برگزار شد، استفاده کامل از ظرفیت تبلیغاتی شبکه‌های متعدد رادیو و تلویزیونی ررسانه ملی، زمینه ساز پرهیز از اسراف و هزینه‌های بیهوده در انتخابات ارزیابی شد. رئیس رسانه ملی […]

به گزارش دیارمیرزا به نقل از جام جم، در این نشست که به دعوت مهندس ضرغامی و با حضور ۱۴ نفر از داوطلبان ثبت‌نام انتخابات یازدهم ریاست‌جمهوری برگزار شد، استفاده کامل از ظرفیت تبلیغاتی شبکه‌های متعدد رادیو و تلویزیونی ررسانه ملی، زمینه ساز پرهیز از اسراف و هزینه‌های بیهوده در انتخابات ارزیابی شد.

رئیس رسانه ملی در این هم‌اندیشی، رهنمودها و سیاست‌های رهبر معظم انقلاب اسلامی از جمله تاکید ایشان بر اخلاق انتخاباتی و برنامه‌ محوری را دو راهکار اصلی برنامه‌های اطلاع رسانی تبیینی و تهییجی صدا و سیما اعلام کرد.

ضرغامی با تاکید بر بی‌طرفی کامل رسانه ملی در انتخابات از دیدگاه‌ها و پیشنهادهای فعالان سیاسی در زمینه برنامه های انتخاباتی صدا و سیما استقبال و ابراز امیدواری کرد با همکاری فعالان سیاسی حقیقی و حقوقی، برنامه‌های رسانه ملی در ایجاد شور و نشاط انتخاباتی و زمینه سازی برای خلق حماسه ای سیاسی در بیست‌وچهارم خرداد امسال ، تاثیر گذار باشد و حضور گسترده ملت پای صندوق های رای، فصلی به‌یاد ماندنی را درتاریخ مردم سالاری دینی رقم بزند.

رئیس رسانه ملی با اشاره به این که به نظر می رسد در آینده افراد دیگری نیز داوطلب نامزدی ریاست جمهوری شوند، گفت: پس از اعلام نظر نهایی شورای محترم نگهبان ، رسانه ملی متناسب با تعداد نامزدها، برنامه دقیق انتخاباتی خود را اعلام خواهد کرد.

ضرغامی در پایان این نشست گفت: تا آخر هفته برنامه اولیه انتخاباتی رسانه ملی برای نامزدهای انتخابات به وزارت‌کشور ارسال می‌شود تا در شورای سه نفره طبق قانون مورد بررسی و تصویب قرار گیرد.

در این نشست مشورتی ، فعلان سیاسی عرصه انتخابات با بیان دیدگاه‌های خود درباره عملکرد و برنامه های انتخاباتی دوره های گذشته ریاست جمهوری ، پیشنهادهایی درباره تبلیغات انتخابات رسانه ملی در این دوره انتخابات ارائه کردند که با استقبال رئیس رسانه ملی روبه‌رو شد.

در این نشست آقایان باهنر، متکی‌، سبحانی، روحانی، حداد عادل، ولایتی، ابوترابی، سعیدی‌کیا، پور محمدی ، محمد شریعتمداری، قالیباف، رضایی ، کواکبیان ، فلاحیان و رئیس ستاد انتخابات رسانه ملی حضور داشتند.

Share