خواننده لس آنجلسی در میتینگ تبلیغاتی مشایی می خواند! + عکس

به گزارش دیار میرزا روزنامه اعتماد از احتمال حضور حبیب و خواندن او در میتینگ انتخاباتی مشایی خبر داد.روزنامه‌های بسیاری در بخش اخبار در گوشی خود با کنایه به برنامه تجلیل از دست‌اندرکاران ستاد نوروزی در ورزشگاه آزادی پرداختند و آن را برنامه‌ای انتخاباتی خواندند. روزنامه اعتماد تیتر یک خود را به هراس اصولگرایان از […]

به گزارش دیار میرزا روزنامه اعتماد از احتمال حضور حبیب و خواندن او در میتینگ انتخاباتی مشایی خبر داد.روزنامه‌های بسیاری در بخش اخبار در گوشی خود با کنایه به برنامه تجلیل از دست‌اندرکاران ستاد نوروزی در ورزشگاه آزادی پرداختند و آن را برنامه‌ای انتخاباتی خواندند. روزنامه اعتماد تیتر یک خود را به هراس اصولگرایان از این مسأله اختصاص داده و به قلم مجتبی حسینی از «دلهره اصولگرایان ازمیتینگ آزادی» چنین می‌نویسد:

  «استادیوم صد هزار نفری آزادی روز چهارشنبه ۲۸ فروردین ‌ماه میزبان محمود احمدی‌نژاد و حامیان وی خواهد بود. تقدیر از خادمان سفرهای نوروزی بهانه جشن بهاری دولتی‌هاست که محمد شریف ملک‌زاده، رییس سازمان میراث فرهنگی و گردشگری روز چهارم فروردین اعلام کرده بود. انتشار این خبر با اعتراض اصولگرایان مواجه شد.

به اعتقاد اصولگرایان برگزاری جشن بهاری در استادیوم آزادی نخستین می‌تینگ رسمی انتخاباتی اسفندیار رحیم‌مشایی خواهد بود. نخستین واکنش را سایت فردانیوز داشت که طی گزارشی نوشت قرار است در این تجمع نامزد مورد حمایت دولت دهم در انتخابات آینده ریاست‌جمهوری به طور رسمی معرفی شود

به نوشته‌ این وب‌سایت قرار است در این تجمع، «احمدی‌نژاد و مشایی سخنرانی کنند و مانند گذشته ضمن تکرار شعار زنده باد بهار به تمجیدهای اغراق‌آمیز از یکدیگر و بیان سخنان تکراری درباره هویت ایرانی» بپردازند.

 این در حالی است که برخی خبرهای غیر رسمی حکایت از اجرای برنامه از سوی حبیب، خواننده لس‌ آنجلسی که چند سالی است به ایران بازگشته است، در استادیوم آزادی دارد».
Share