یک نوع “احساس تکلیف”فراموش شده به روایت رهبرانقلاب+تصاویر

دیارمیرزا:رهبر معظم انقلاب اسلامی که سال هاست در کنار تمامی مشغله های خود، بازدید و عیادت از خانواده های شهداء را در دستور کار خود قرار داده اند به خانواده‌هاى شهدایتان رسیدگى کنید، خیلى‌ها هم به کمک احتیاج ندارند؛ اما به محبت و ملاطفت و همراهى و همدلى همه احتیاج دارند

دیارمیرزا : رهبر معظم انقلاب اسلامی که سال هاست در کنار تمامی مشغله های خود، بازدید و عیادت از خانواده های شهداء را در دستور کار خود قرار داده اند، در روز پاسدار و مصادف با ولادت حضرت سیدالشهداء توصیه مهمی را به تمام مسئولین و همچنین مردم کردند که به مرور آن می پردازیم.

مقام معظم رهبری در دیدار فرماندهان سپاه پاسداران در سال ۹۰ مصادف با روز پاسدار فرمودند:
«یکى از کارهاى خیلى لازم می دانم، این است که به خانواده‌هاى شهدایتان رسیدگى کنید. رسیدگى هم مهمترینش و بهترینش عبارت است از تلطف و احوالپرسى و خبرگیرى؛ همه‌اش کمک نیست، خیلى‌ها هم به کمک احتیاج ندارند؛ اما به محبت و ملاطفت و همراهى و همدلى، همه احتیاج دارند؛ از بالا تا پائین همه دوست میدارند که مورد ملاطفت قرار بگیرند. بعضى از شهداى سرافراز ما بحمدالله شهرت همگانى دارند، همه اینها را میشناسند؛ خیلى‌ها هم هستند که نه، پیش اهل آسمانها البته مشهورند؛ آنها را ملائکه‌ى خدا خوب میشناسند؛ اما در بین ماها، شاید خیلى معروف نیستند؛ به اینها بپردازید، سراغ اینها بروید و امیدواریم ان‌شاءالله دوستان یک عملکرد منسجم و مدونى در این زمینه پیش‌بینى کنند.»


 

 

Share