گزارش تصویری دیدارهای نوروزی استاندار گیلان

به گزارش دیار میرزا : نماینده عالی دولت در گیلان همچنین پس از تحویل سال نو در سخنان کوتاهی با تبریک فرا رسیدن سال ۱۳۹۲ اظهار امیدواری کرد : سال پیش رو با همدلی ملت بزرگ ایران سالی سرشار از عزت ، افتخار وحماسه آفرینی باشد

به گزارش دیار میرزا مهندس کیهان هاشم نیا عصرچهارشنبه پس از زیارت حرم مطهر  برادر بزرگوار امام هشتم شیعیان با حضور در صحن آستان مقدس ایشان  سال نو را در کنار هزاران نفر از مردمی که در این صحن بودند آغاز کرد.نماینده عالی دولت در گیلان همچنین پس از تحویل سال نو در سخنان کوتاهی با تبریک فرا رسیدن سال ۱۳۹۲ اظهار امیدواری کرد : سال پیش رو با همدلی ملت بزرگ ایران سالی سرشار از عزت ، افتخار وحماسه آفرینی باشد. استاندار گیلان سپس در مزار شهدای والامقام آستانه اشرفیه حضور یافت و به مقام شامخ شهدا ادای احترام کرد.

 

مهندس کیهان هاشم نیا  عصر امروز در خانه شبانه روزی پرورشگاه مژدهی و  مرکز شبانه روزی نگه دار ی دختران  زیر ۱۲ سال آدینا حضور یافت و در فضای گرم و بسیار صمیمی عید نوروز را به  این کودکان تبر یک گفت.

استاندار گیلان  همچنین در دیدار نورزی دیگر با حضور در آسایشگاه معلولین وسالمندان رشت ، از مددجویان این آسایشگاه  عیادت ودلجویی کرد.

 

 

استاندار گیلان به مناسبت فرا رسیدن سال نوی شمسی با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه رشت و عضو مجلس خبرگان رهبری دیدار کرد.

 

 

نماینده عالی دولت در گیلان همچنین در بیوت آیت الله امینیان امام جمعه آستانه اشرفیه و عضو مجلس خبرگان رهبری  و آیت الله رودباری از علمای بزرگ استان حضور یافت و عید نوروز، را به این بزرگواران  تبریک گفت

 

Share