کوچکی نژاد: وزیر کشور پاسخگوی مشکلات مردم رشت باشد

به گزارش دیارمیرزا جبار کوچکی‌نژاد امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رشت درباره ارسال نامه‌ای به محمد نجار وزیر کشور و تشریح حوادث شورای رشت، اظهار کرد: اخیراً حوادثی در شورای اسلامی و مدیریت شهری رشت اتفاق افتاده که موجب نگرانی مردم از منتخبان خود شده است. نماینده مردم رشت در مجلس با بیان […]

به گزارش دیارمیرزا جبار کوچکی‌نژاد امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رشت درباره ارسال نامه‌ای به محمد نجار وزیر کشور و تشریح حوادث شورای رشت، اظهار کرد: اخیراً حوادثی در شورای اسلامی و مدیریت شهری رشت اتفاق افتاده که موجب نگرانی مردم از منتخبان خود شده است.

نماینده مردم رشت در مجلس با بیان اینکه از ۹ نفر اعضای شورای اسلامی این شهر تعداد شش نفر بازداشت شده‌اند، افزود: تعدادی از مدیران شهرداری رشت نیز بازداشت شده‌اند و این امر موجب شده تا خدمات‌رسانی به کلانشهر رشت با داشتن حدود ۸۰۰ هزار نفر جمعیت و بیش از یک میلیون نفر مسافر نوروزی با وقفه مواجه شود.

وی با اشاره به اینکه اینگونه حوادث بی‌تدبیری و عدم نظارت دستگاه‌های نظارتی را بیان می‌کند، اذعان کرد: مدیریت وزارت کشور در گیلان باید پاسخگو باشد.

کوچکی‌نژاد ادامه داد: سال گذشته دو بار شاهد تعیین شهردار توسط شورای رشت بودیم و بی‌توجهی وزارت کشور در این زمینه موجب شده تا این مسئله به صورت امری عادی تلقی شود در حالی که تمام مصوبات شورای رشت باید به تایید فرماندار منتصب وزارت کشور برسد.خبرگزاری فارس: وزیر کشور پاسخگوی مشکلات مردم رشت باشد

وی با تصریح بر اینکه بارها نسبت به عملکرد شهردار و شورای شهر رشت به وزیر کشور تذکرات متمادی قبل از دستگیری افراد داده شده بود، بیان کرد: به صورت کتبی نیز از وزیر کشور سئوال‌هایی طرح شد اما وی پاسخگوی عملکرد حوزه خود در وزارت کشور به‌ویژه حوزه شهری رشت نبوده است.

این مسئول، افزود: انتظار می‌رود قبل از کشیدن مشکلات مردم به صحن علنی مجلس وزیر کشور پاسخگوی عملکرد حوزه شهری خود باشد و مردم را از جزییات مسئله آگاه کند.

وی شایعات موجود در رشت را موجب افزایش بی‌اعتمادی و عدم اطمینان مردم نسبت به شورای این شهر دانست و خاطرنشان کرد: مردم رشت انتظار اطلاع‌رسانی شفاف را از طرف مسئولان امر دارند.

کوچکی‌نژاد با قدردانی از نیروهای امنیتی گیلان، یادآور شد: از نیروهای امنیتی استان که با چشمان تیزبین خود مسایل امنیتی و اقتصادی را نظاره‌گر هستند و در صورت کوتاهی مسئولان راساً ورود می‌کنند، قدردانی می‌شود.

Share