نماینده عالی دولت در گیلان:

کریمی در پذیرش پست معاونت استاندار در این مقطع ایثار کرد

به گزارش دیار میرزا کیهان هاشم‌نیا پیش از ظهر امروز در نخستین جلسه شورای اداری گیلان با تبریک سال نو اظهار کرد: تمام مدیران باید آمادگی ارائه عملکرد دستگاه خود در جلسه‌های استانداری را داشته باشند.وی به نامگذاری سال حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی از طرف مقام معظم رهبری اشاره کرد و افزود: دو حماسه مذکور باید در اعمال و رفتار مردم و مدیران دیده شود و مسئولان عامل حماسه اقتصادی باشند.

به گزارش دیار میرزا  کیهان هاشم‌نیا پیش از ظهر امروز در نخستین جلسه شورای اداری گیلان با تبریک سال نو اظهار کرد: تمام مدیران باید آمادگی ارائه عملکرد دستگاه خود در جلسه‌های استانداری را داشته باشند.وی به نامگذاری سال حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی از طرف مقام معظم رهبری اشاره کرد و افزود: دو حماسه مذکور باید در اعمال و رفتار مردم و مدیران دیده شود و مسئولان عامل حماسه اقتصادی باشند.dsc322

هاشم‌نیا با تاکید بر مشارکت حداکثری مردم در انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای شهر و روستا اضافه کرد: مشکلات معیشتی و اقتصادی مردم در حماسه اقتصادی باید برای مدیران اصل باشد و جهت برطرف کردن موانع تلاش کنند.

*بودجه گیلان عملیاتی می‌شود

این مسئول استفاده از اعتبارات استانی را طبق حماسه اقتصادی خواند و تصریح کرد: تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام در اولویت اختصاص اعتبارات است.

استاندار گیلان از اختصاص اعتبارات به امور آموزشی، پژوهشی و حاکمیتی خبر داد و یادآور شد: بقیه اعتبارات به فصول زیرساختی مرتبط با اقتصاد استان تصویب و اختصاص داده می‌شود.

هاشم‌نیا در ادامه از نوسازی کارخانه ریسندگی خاور خبر داد و گفت: کارخانه ریسندگی خاور هفته آینده با جذب ۳۰۰ نفر نیروی جدید آغاز به ‌کار می‌کند.

وی با اشاره به ایام ارتحال امام (ره) در پایان فصل بهار، اظهار کرد: امام (ره) دنیا را متحول کرد و جهان را به لرزه درآورد.

هاشم‌نیا امام (ره) را پایه‌گذار عدالت در ایران نامید و خاطرنشان کرد: مراسم بزرگداشت امام (ره) توجه به ارزش‌ها در ایران و جهان است.

*فعالیت ۱۷ دستگاه اجرایی گیلان در ایام نوروز

استاندار گیلان نوروز امسال را یکی از زیباترین اعیاد توصیف کرد و افزود: مدیران دستگاه‌های خدمات‌رسان در میدان حاضر بودند و حداقل ۱۷ دستگاه در ایام نوروز به مردم خدمات ارائه می‌کردند.

*فضای گیلان سیاسی نشود

وی به تلاش بعضی از افراد مبنی بر سیاسی شدن فضای گیلان اشاره کرد و گفت: فضای کاری باید در استان حاکم شود.

هاشم‌نیا از ارتقای رتبه اشتغال گیلان از ۲۱ به رتبه سوم در کشور خبر داد و تصریح کرد: اولویت نخست دستگاه‌ها باید ایجاد اشتغال باشد تا بیکاری در استان از بین برود.

این مسئول خواستار عدم ورود دستگاه‌های اجرایی به مباحث انتخاباتی شد و خاطرنشان کرد: با توجه به نزدیک شدن انتخابات، به دنبال تغییر نیروها نیستیم و تغییر نیروها طبق سیاست‌های دولت بعدی انجام می‌شود.

استاندار گیلان به انتصاب معاون جدید توسعه و مدیریت منابع انسانی خود اشاره کرد و یادآور شد: در مدت دو ماه آینده انتخابات را در پیش داریم و گروه انتخاباتی باید به بدنه استانداری اضافه شود.

وی با بیان اینکه صفرعلی کریمی پاشاکی به گروه‌ها وابستگی ندارد، اظهار کرد: کریمی پاشاکی مرد انتخابات و عمل است و گروه‌ها را می‌شناسد و در پذیرش پست معاونت استاندار در این مقطع ایثار می‌کند.

در جلسه مذکور صفرعلی کریمی پاشاکی معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار گیلان معرفی شد و ضمن قدردانی از تلاش‌های خسرو صادقی، وی به عنوان مشاور کیهان هاشم‌نیا منصوب شد/فارس

Share