کاندیداتوری مهدی چمران تکذیب شد‎

به گزارش دیار میرزا و به نقل از  روابط عمومی شورای عالی استان‌ها در پایگاه رسمی این شورا، کاندیداتوری مهدی چمران در انتخابات ریاست جمهوری یازدهم را تکذیب کرد. پایگاه اطلاع رسانی شورای عالی استان‌ها نوشت: «جناب آقای مهندس مهدی چمران رییس محترم شورای عالی استان‌ها تا به امروز شخصاً برای شرکت در انتخابات ریاست […]

به گزارش دیار میرزا و به نقل از  روابط عمومی شورای عالی استان‌ها در پایگاه رسمی این شورا، کاندیداتوری مهدی چمران در انتخابات ریاست جمهوری یازدهم را تکذیب کرد.

پایگاه اطلاع رسانی شورای عالی استان‌ها نوشت: «جناب آقای مهندس مهدی چمران رییس محترم شورای عالی استان‌ها تا به امروز شخصاً برای شرکت در انتخابات ریاست جمهوری دوره یازدهم اعلام کاندیداتوری نکرده‌اند. روابط عمومی و امور بین‌الملل شورای عالی استان‌ها تمامی اخبار درج شده مبنی بر اعلام حضور از سوی ایشان برای شرکت در انتخابات ریاست جمهوری را تکذیب می‌نماید.»

بر طبق این گزارش، پیش از این برخی فعالان سیاسی از مهدی چمران رئیس شورای شهر تهران و رئیس شورای عالی استان‌ها به عنوان نامزد انتخابات ریاست جمهوری سال ۹۲ نام برده بودند که این موضوع به طور رسمی تکذیب شد.

Share