استاندار در اولین نشست مشترك مجمع نمايندگان گيلان در بیت نماينده ولي فقيه :

پیشرفت هر چه بیشتر گیلان در گرو همدلی هااست

به گزارش دیار میرزا استاندار گیلان در این نشست با اشاره به اینکه  پیشرفت هر چه بیشتر گیلان در گرو همدلی هااست افزود: امروز همدلی و یکپارچگی مسئولین ارشد گیلان برای خدمت به مردم و  ابادانی هرچه بیشتر گیلان مثال زدنی است و می بایست این همراهی تداوم یابد. مهندس کیهان هاشم نیا همچنین  در […]

به گزارش دیار میرزا استاندار گیلان در این نشست با اشاره به اینکه  پیشرفت هر چه بیشتر گیلان در گرو همدلی هااست افزود: امروز همدلی و یکپارچگی مسئولین ارشد گیلان برای خدمت به مردم و  ابادانی هرچه بیشتر گیلان مثال زدنی است و می بایست این همراهی تداوم یابد.dsc297

مهندس کیهان هاشم نیا همچنین  در این نشست به ارایه ی گزارشی از روند تخصیص اعتبارات عمرانی گیلان در سال ۹۱ پرداخت و اضافه کرد : پارسال ۵ هزار میلیارد تومان از محل اعتبارات دولتی – خصوصی و صندوق توسعه ملی و فروش اوراق مشارکت برای اجرای انواع طرحهای عمرانی – تولیدی و خدماتی در گیلان هزینه شد.

وی  با اشاره به روند رو به رشد طرح های استان  و عزم دولت برای خدمت هرچه بیشتراظهار داشت: ۳۶۰میلیارد تومان از این اعتبارات مربوط به اوراق مشارکت استانی برای تامین بودجه پروژه های مهم گیلان تامین شده است.

نماینده عالی دولت در گیلان با بیان اینکه افزایش اتحاد و همدلی بین مسئولان استان و تکمیل پروژه های مهم استان از جمله پروژه راه آهن و مهر ماندگار از اولویت های مهم کاری سال ۹۲ خواهد بود، ادامه داد: روند اجرای این طرح ها  طبق برنامه ی زمانبندی ادامه دارد .

استاندار گیلان در پایان تاکید کرد: باید در سال جدید تما م تلاش  خود را به کار ببندیم تا جایی که در توان ماست با خدمت به مردم موجب پیشرفت و آبادانی گیلان شویم.

نماینده ولی فقیه در گیلان نیز در این دیدار، اتحاد وهمدلی مسئولان و دست اندرکاران را برای تسریع در روند توسعه ی استان و رفع محدودیتها ضروری دانست و گفت : تحقق اهداف پیش بینی شده در سال جدید که بر محور خلق حماسه ی سیاسی و حماسه ی اقتصادی استوار است با تعیین استراتژی جدید و برنامه ریزی بهینه قابل تحقق است و تعامل مدیران اجرایی و نمایندگان مردم در این عرصه نقشی تعیین کننده دارد .

آیت الله قربانی با اشاره به نامگذاری امسال به عنوان حماسه ی سیاسی و حماسه اقتصادی از سوی رهبر معظم انقلاب گفت : این مهم می تواند استراتژی جدید برای جهش اقتصادی و خلق حماسه ی ماندگار سیاسی تعریف کند .

نماینده ولی فقیه در گیلان همچنین حضور پرشور مردم در عرصه های  سرنوشت ساز را در گرو پیوند مستحکم ملت با حاکمیت دانست و افزود : با خدمت مخلصانه و تلاشهای صادقانه و خستگی ناپذیر متولیان موجب پیوند هرچه بیشتر ملت با حاکمیت می شوند.

ناصر عاشوری رئیس مجمع نمایندگان گیلان نیز در این نشست بر ضرورت پیگیری مسایل و مشکلات استان تاکید کرد و گفت : پیگیری مستمر راه برون رفت از محدودیتهای اجرایی ست .

 

 وی با اشاره به نامگذاری امسال به نام حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی گفت: تکلیف مهمی بردوش مسئولین و نمایندگان گذاشته شده است تا بتوانند در جهت تحقق این شعار محوری گام بردارند.

ناصر عاشوری رسیدگی به مسائل عمرانی، کشاورزی، منابع مالیات و فرهنگ سازی در جهت پرداخت آن، خارج شدن اقتصاد از نفت و مسائل سیاسی از جمله اولویت های مهم کاری نمایندگان در سال ۹۲ اعلام کرد و اظهار داشت : این نشست با هدف همدلی ، همفکری ، وحدت و دوستی مسئولین ارشد استان برگزار شده است.

در این نشست هرکدام از نمایندگان نیز در سخنانی بر تقویت روحیه امید در جامعه، حمایت از تولید ملی، حل مشکلات اساسی استان، تلاش همه جانبه برای افزایش بودجه گیلان در سال۹۲، تکمیل پروژه های مهرماندگار، پایان پروژه های عمرانی استان و تقویت بخش کشاورزی و همدلی مسئولین تاکید کردند .

Share