پل جماران رشت افتتاح شد

پل ارتباطی جماران به طالشان برای ارتباط بهینه بین جماران و محله پل طالشان ظهر امروز افتتاح شد. به گزارش دیارمیرزا به نقل از ایسنا ، در این مراسم دکتر محمدعلی ثابت قدم با اشاره به اینکه امیدواریم طعم پروژه‌های این چنینی به کام شهروندان خوش بیاید اظهار کرد: مبانی فکری این پروژه‌ها صرفا توزیع عدالت […]

پل ارتباطی جماران به طالشان برای ارتباط بهینه بین جماران و محله پل طالشان ظهر امروز افتتاح شد.

به گزارش دیارمیرزا به نقل از ایسنا ، در این مراسم دکتر محمدعلی ثابت قدم با اشاره به اینکه امیدواریم طعم پروژه‌های این چنینی به کام شهروندان خوش بیاید اظهار کرد: مبانی فکری این پروژه‌ها صرفا توزیع عدالت در تمامی مناطق است.

وی افزود: برخی از پروژه‌ها در سطح شهر وجود دارد که عموم مردم از آنها بهره‌مند نمی‌شوند و با توجه به اینکه حرکت اصلی محرومیت‌زدایی است بنابراین سعی داریم در مناطق مختلف عدالت و بهره‌مندی از امکانات را بطور عادلانه توزیع کنیم.

شهردار رشت با بیان اینکه در رشت ۵۵ منطقه وجود دارد ادامه داد: تلاش خود را در کاهش اختلاف امکانات و محله محوری در سطح شهر خواهیم کرد تا بر مبنای آن شهروندان حرکت‌های جدید را شاهد باشند.

دکتر ثابت قدم با بیان اینکه با توسعه پارکها و اماکن ورزشی در مناطق مختلف و ایجاد پلهای ارتباطی بین مناطق پر جمعیت امکانات را به مناطق محروم خواهیم برد، گفت: به نوعی سعی داریم خدمات‌رسانی را به محلاتی که مشکلات بیشتری دارند ببریم.

وی در پایان با بیان اینکه منابع شهری را بر همین مبنا توزیع می‌کنیم بیان کرد: امیدواریم پروژه‌هایی از این دست موجب شادی شهروندان و توسعه و پیشرفت محلاتشان گردد.

همچنین در ادامه این مراسم، اوسط مقدم معاون عمرانی شهرداری رشت با بیان اینکه ایجاد این پل به جهت ارتباط بهینه بین جماران و محله پل طالشان است گفت: این پروژه‌ در شهریور سال ۹۱ با پیگیری‌های اهالی جماران به مرحله اجرا در آمده است.

وی افزود: این پل با طول دهنه ۲۵ متر و عرض ۱۲ متر و همچنین با هزینه ۱۰ میلیارد ریال با هدف کاهش بار ترافیکی صورت گرفته است.

اوسط مقدم در ادامه گفت: پروژه‌ای که شاهد افتتاح آن هستید در شاهراه تقاطع سیاهرود و سفیدرود و محدود مسکن مهر است و به دلیل اینکه آبهای سطحی در این منطقه مساکن را غرق آب می‌کند این پل می‌تواند کمک شایانی در این امر شود.

وی در پایان از مساعدت شهردار رشت به جهت بهره‌برداری زودتراز موعد این پروژه قدردانی کرد و ارتباط بین جماران و پل طالشان را سبب مرتفع گردیدن ارتباط فرهنگ این دو محله دانست.

Share