وضعیت مدیریتی داماش یکشنبه مشخص می‌شود

به گزارش دیارمیرزا علی احمدی‌سراوانی امروز در جمع خبرنگاران درباره نامه دو نماینده مردم رشت در مجلس به استاندار گیلان برای کمک مالی ۲۰۰ میلیونی به داماش، اظهار کرد: با تلاش رضا الماس‌خاله و دو نفر از نمایندگان شهر رشت مبلغی برای کمک به تیم فوتبال داماش در نظر گرفته شد. وی افزود: نیمی از این مبلغ به […]

به گزارش دیارمیرزا علی احمدی‌سراوانی امروز در جمع خبرنگاران درباره نامه دو نماینده مردم رشت در مجلس به استاندار گیلان برای کمک مالی ۲۰۰ میلیونی به داماش، اظهار کرد: با تلاش رضا الماس‌خاله و دو نفر از نمایندگان شهر رشت مبلغی برای کمک به تیم فوتبال داماش در نظر گرفته شد.خبرگزاری فارس: وضعیت مدیریتی داماش یکشنبه مشخص می‌شود

وی افزود: نیمی از این مبلغ به عنوان عیدی به بازیکنان پرداخت شده و نصف دیگر نیز به عنوان پاداش پیروزی داماش بر سپاهان در نظر گرفته شده است.

مدیر رسانه‌ای تیم فوتبال داماش گیلان در پاسخ به سئوالی درباره وضعیت مدیریتی باشگاه داماش، افزود: در نخستین جلسه که برای رسیدگی این پرونده در نظر گرفته شده بود، امیر عابدینی حضور داشت، اما قویدل نبود.

وی ادامه داد: در جلسه دوم قویدل حضور پیدا کرد اما یک سری مشکلات برایش به وجود آمد و قرار شد که بعد برای امضای صورت جلسه به دادسرا احضار شود.

مدیر رسانه‌ای باشگاه داماش گیلان خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه عابدینی برای دیدار با سپاهان در رشت حاضر شده است، احتمالاً تا روز یکشنبه و پس از عزیمت وی به تهران این مسئله مشخص می‌شود.

وی با اشاره به دیدار عصر امروز داماش و سپاهان در رشت، یادآور شد: قرار است تیم سپاهان برای دیدار امروز تعداد ۲۰ دستگاه اتوبوس هوادار به رشت اعزام کند.

احمدی‌سراوانی اذعان کرد: با توجه به اینکه بین رشت و اصفهان هرگز مشکلی وجود نداشته است و همواره هر دو تیم برای همدیگر میزبان‌های خوبی بوده‌اند، از هواداران خوب داماش می‌خواهم که ضمن احترام به تماشاگران حریف و تیم داوری، در این دیدار نیز تنها به تشویق تیم خود بپردازند تا بتوانیم میزبانی خوبی را داشته باشیم.

Share