ورود ۳۰۰ هزار خودرو به گیلان

به گزارش دیار میرزا مهیار رستگار امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رشت با اشاره به وضعیت ورود مسافران در گیلان اظهار کرد: از ۲۵ اسفند ۹۱ زمان آغاز طرح نوروزی تاکنون، بالغ بر ۳۰۰ هزار دستگاه خودروی مسافر از تمام مبادی ورودی استان وارد گیلان شدند که بیشترین ورودی از محور قزوین ـ رشت بوده […]

به گزارش دیار میرزا مهیار رستگار امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رشت با اشاره به وضعیت ورود مسافران در گیلان اظهار کرد: از ۲۵ اسفند ۹۱ زمان آغاز طرح نوروزی تاکنون، بالغ بر ۳۰۰ هزار دستگاه خودروی مسافر از تمام مبادی ورودی استان وارد گیلان شدند که بیشترین ورودی از محور قزوین ـ رشت بوده است.

وی با بیان اینکه محور قزوین‌ ـ رشت در دو روز گذشته ترافیک سنگینی داشته است، افزود: از امروز ترافیک این محور نیمه سنگین شده است.خبرگزاری فارس: ورود 300 هزار خودرو به گیلان

سرپرست پلیس راه گیلان درباره وضعیت تصادفات رانندگی در مدت پنج روز از اجرای طرح نوروزی، خاطرنشان کرد: در این مدت بر اثر تصادفات رانندگی ۷۲ نفر مجروح و ۱۱ نفر کشته شدند که مهم‌ترین حادثه، مرگ چهار نفر سرنشین خودروی پژوی سواری بر اثر برخورد با یک دستگاه کامیون در محور قزوین‌ ـ رشت در ۲۵ اسفند بود.

وی از اعمال محدودیت‌های ترافیکی تا پایان پنجم فروردین در محور رشت‌ ـ قزوین و بالعکس خبر داد و یادآور شد: در این محور تردد کامیون و تریلی به حامل مواد سوختی و فاسدشدنی ممنوع است.

رستگار، تردد هرگونه موتورسیکلت در بزرگراه‌ و آزادراه استان را ممنوع اعلام کرد و از رانندگان خواست در محورهای گیلان با آرامش رانندگی کنند.

وی اذعان کرد: با توجه به اینکه تعطیلات نوروزی طولانی است رانندگان با صبر و حوصله رانندگی کنند و از شتاب و عجله در رانندگی پرهیز کنند.

این مسئول، استراحت کافی قبل از رانندگی را مورد تاکید قرار داد و افزود: توجه به هشدارهای پلیس و قوانین راهنمایی و رانندگی در جاده‌های استان ضرورت دارد.

وی تصریح کرد: با توجه به اینکه مسیرهای رفت و برگشت راه‌های فرعی و روستایی استان از هم جدا نشدند و دید کافی وجود ندارد رانندگان با سرعت مطمئنه و مجاز رانندگی کنند.

رستگار توجه به عابران پیاده در حاشیه راه‌های استان را مورد تاکید رانندگان قرار داد و شماره‌های ۱۱۰ و ۱۹۷ پلیس و ۷۷۵۵۰۰۴ -۰۱۳۱ را برای پاسخگویی به مسافران اعلام کرد.

Share