نعیمی :آمریکایی‌ها آدم شوند و سر عقل بیایند/فرمایش رهبری نوید پیروزی اسلام بر کفر جهانی است

به گزارش دیار میرزا صفر نعیمی عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب در خصوص موضوع مذاکره با آمریکا اظهار داشت: موضع جمهوری اسلامی ایران در قبال کشورهای متخاصم و کشورهایی که سر جنگ با ایران را دارند در فرمایشات امام (ره) وجود دارد که […]

به گزارش دیار میرزا صفر نعیمی عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب در خصوص موضوع مذاکره با آمریکا اظهار داشت: موضع جمهوری اسلامی ایران در قبال کشورهای متخاصم و کشورهایی که سر جنگ با ایران را دارند در فرمایشات امام (ره) وجود دارد که فرمودند آمریکا هیچ غلطی نمی‌تواند بکند.

 وی افزود: موضع رهبری همان موضع امام (ره) است و ایشان تاکنون همین موضع را حفظ فرموده‌اند.

 نعیمی ادامه داد: موضع‌گیری رهبر انقلاب در مورد آمریکا یک موضع‌گیری شخصی نیست بلکه موضع‌گیری حق علیه باطل و نور علیه ظلمت است.

 وی ضمن تاکید بر تبعیت از فرمایشات رهبر انقلاب اضافه کرد: جای شکر و سپاسگزاری دارد که ملت ایران چنین رهبری مدیر و مدبر دارد.

 عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس با اشاره به فرمایشات رهبری در خصوص اسرائیل هم گفت: ایشان با صراحت کامل فرمودند چنانچه اسرائیل بخواهد حرکتی انجام دهد تل‌آویو و حیفا را با خاک یکسان می‌کنیم که این فرمایش ایشان نوید پیروزی اسلام بر کفر جهانی است.

 وی ادامه داد: امروز اسلام از قدرتی برخوردار است که هر زمان بخواهد اراده کند حتی طبل توخالی اسرائیل را هم نابود می‌کند.

 این نماینده مجلس گفت: بهتر است آمریکایی‌ها آدم شوند و سر عقل بیایند و مواضع جمهوری اسلامی ایران را به رسمیت بشناسند.

Share