نظرعجیب علی دایی درباره خاتمی+عکس

به گزارش دیارمیرزا علی دایی درباره ۳۸ عکس به یادماندنی نظرات خود را گفت که دو عکس از این عکس ها مربوط به سید محمد خاتمی و سید حسن خمینی است که در ادامه می آید: از آقای خاتمی آدم هرچه بگوید کم گفته است. ایشان کسی بود که خیلی به ورزش و تیم ملی […]

به گزارش دیارمیرزا علی دایی درباره ۳۸ عکس به یادماندنی نظرات خود را گفت که دو عکس از این عکس ها مربوط به سید محمد خاتمی و سید حسن خمینی است که در ادامه می آید:

از آقای خاتمی آدم هرچه بگوید کم گفته است. ایشان کسی بود که خیلی به ورزش و تیم ملی علاقه داشت. فکر کنم دوران خوبی هم در مدیریت مملکت ما داشت. من الان هم یکی از کسانی هستم که اگر وقت کنم می روم دیدن شان. از صحبت های شان استفاده می کنم. با اینکه اصلا آدم سیاسی نیستم اما ایشان را یک طور دیگر دوست دارم. همیشه دوست دارم از صحبت های ایشان استفاده کنم. خیلی وقت ها صحبت هایش خیلی به من کمک کرده. از کسانی هستم که جدای از مسائل سیاسی ایشان را خیلی دوست دارم.

من سید حسن خمینی را خیلی دوست دارم. بعضی وقت ها هم با او صحبت می کنم. تو این مدت هم چند باری دیدمش . کری استقلالی هم که برایم بخواند خیلی مهم نیست من دوستش دارم و کاری به این چیزها ندارم . خودش را خیلی دوست دارم.

منبع: خبرآنلاین
Share