جعفرزاده درپاسخ به سوال خبرنگاری درخصوص دستگیری های اخیرشورای شهر رشت گفت:

نظام با کسی شوخی ندارد و با هر متخلفی درهر جا و مسئولیتی برخورد میکند

به گزارش دیار میرزا مهندس غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی گفت : این اتفاق بسیار ارزنده و خوبی بود که از سوی نهادهای امنیتی انجام شدو نشان داد که نظام با کسی شوخی ندارد و اگر این تخلف اگر از سوی یک مقام مسئول انجام شود که با پول بیت المال سر کار دارد باید اشد مجازات برایش ترسیم شود.

به گزارش دیار میرزا مهندس غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی صبح امروز در جمع تعدادی از خبرنگاران استان در خصوص دستگیریهای شورای شهر رشت طی چند هفته اخیر و حواشی پیرامون این موضوع گفت : این اتفاق  بسیار ارزنده و خوبی  بود که از سوی نهادهای امنیتی انجام شدو نشان داد که نظام با کسی شوخی ندارد و با هرتخلفی در هرجایی رخ بدهد برخورد می شود و این تخلف اگر از سوی یک مقام مسئول انجام شود که با پول بیت المال سر کار دارد باید اشد مجازات برایش ترسیم شود.

به گزارش خبرنگار مهر، غلامعلی جعفرزاده ظهر پنجشنبه در جمع رسانه های گروهی در رشت افزود: دستگیری برخی از اعضای شورای شهر رشت ضمن برجا گذاشتن اثرات منفی در جامعه، مردم را نسبت به مجموعه شورا نیز بدبین کرده است.

وی اظهارداشت: در انتخابات شوراها این مجموعه دچار خسارت شدید خواهد شد چون انگیزه در بین مردم به شدت کاهش پیدا کرده است.

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی گفت: متخلفانی که به بیت المال دست درازی کنند باید قاطعانه برخورد شوند.

وی اظهارداشت: شهرداری رشت در ایام نوروز خدمات ضعیفی به مسافران و شهروندان ارائه کرده است.

جعفرزاده ادامه داد: قدرت ریسک پذیری و ارائه خدمات مطلوب به شهروندان بدلیل نبود روحیه انگیزشی در مجموعه شهرداری کاهش پیدا کرده است.

وی تاکید کرد: ضمن برخورد با تمامی افراد متخلف باید هرچه سریعتر پرونده شورای شهر رشت تشکیل تا اثرات منفی آن از بین برود.

عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی گفت:  متاسفانه در چند سال گذشته به دلیل کاهش سطح نظارتی فساد در دستگاهها و سازمانها خیلی رشد پیدا کرده و فقط مشمول شورا نیست.

وی افزود: خیلی از مدیران برای ارائه خدمات به جامعه هدف خود شرکت های را تاسیس و در قالب این شرکت ها مشغول فعالیت هستند.

جعفرزاده اظهارداشت: بسیاری از بستگان درجه یک مدیران، مجموعه های پیمانکاری دارند بنابراین کارهای مجموعه های سازمانی خود را به خانواده های درجه یک خود واگذار کرده و می کنند.

وی همچنین با بیان اینکه در دولت دهم رانت خواری و مفسده های اداری رشد زیادی پیدا کرده است، تاکید کرد: انتظار آحاد مردم از رئیس جمهور یازدهم اصلاح و بهبود این وضعیت است.

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی با یادآوری اینکه نظام جمهوری اسلامی با کسی شوخی ندارد، گفت: ضعف اطلاع رسانی باعث ایجاد شایعات زیاد در جامعه می شود که باید به این مهم توجهی ویژه شود.

DSC00698وی با تاکید بر اینکه رانت خواری در دولت دهم بیش از دولت سازندگی است، افزود: مشکلات زیادی به دلیل پرداختن دولتمردان به مسائل حاشیه ای در دستگاههای اجرایی ایجاد شده است که باید اصلاح شود.

جعفرزاده بر ضرورت تشکیل دادگاه اعضای متخلف شورای شهر رشت در اسرع وقت تاکید کرد و اظهارداشت: آراء صادره از سوی مراجع قضایی باید به مردم اطلاع رسانی شود.

وی با بیان اینکه بودجه شهرداری رشت هنوز به تصویب نرسیده است، گفت: وزارت کشور وضعیت تعیین تکلیف شورای رشت را در دستور کار خود قرار دهد.

عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی با تصریح اینکه نظام جمهوری اسلامی با متخلفان تعارفی ندارد بر لزوم تدوین چارچوب مالی برای شوراهای شهر و روستا تاکید کرد.

 

Share