ندیمی: برای اجرای قانون هدفمندی، پیشنهاد دولت باید بررسی شود

به گزارش دیارمیرزاایرج ندیمی،در رابطه با بررسی بودجه کل کشور در سال ۹۱ گفت: اعضای کمیسیون در بررسی بودجه کل کشور باید شاخص‌ها را در راستای تحقق بودجه، مشکلات اجرایی دولت، بخش خصوصی و اقدامات زیر بنایی بازرگانی بررسی کنند که در این زمینه با کار‌شناسان و مسوولان ذی ربط در هر زمینه وارد گفت‌و‌گو […]

به گزارش دیارمیرزاایرج ندیمی،در رابطه با بررسی بودجه کل کشور در سال ۹۱ گفت: اعضای کمیسیون در بررسی بودجه کل کشور باید شاخص‌ها را در راستای تحقق بودجه، مشکلات اجرایی دولت، بخش خصوصی و اقدامات زیر بنایی بازرگانی بررسی کنند که در این زمینه با کار‌شناسان و مسوولان ذی ربط در هر زمینه وارد گفت‌و‌گو خواهیم شد.

نماینده مردم لاهیجان در خانه ملت بیان داشت: اعضای کمیسیون تلفیق در بررسی بودجه سال ۹۲ در وهله اول کلیات بودجه را بررسی خواهند کرد تا مشخص شود دولت تا چه اندازه می‌تواند در بخش مصارف در بودجه دخل و تصرف داشته باشد و چه میزان از این بودجه قابل وصول و مشکوک به وصول است.

عضو هیات رئیسه کمیسیون تلفیق اظهار داشت: اعضای کمیسیون تلفیق در بررسی کلیات بودجه ۹۲ درآمدهای ارزی و نفتی بودجه را بررسی خواهند کرد.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس در راستای بررسی قانون هدفمندی یارانه‌ها در بودجه ۹۲ کل کشور بیان کرد: سه ماهه سال جدید که مشخص است که این قانون چگونه باید در کشور اجرایی شود.

وی در ادامه تصریح کرد: برای اجرای قانون هدفمندی یارانه‌ها، پیشنهاد دولت باید بررسی شود و در نحوه چگونگی اجرا با دیگر اعضا به توافق برسیم.

Share