ندیمی: ایجاد ۲میلیون شغل بلوف سیاسی است

ایرج ندیمی، با اشاره به اینکه بسیاری از مشاغل کشور با مشکلات عدیده‌ای مواجه هستند، گفت: در شرایط کنونی اگر دست مزد پیمانکاران پرداخت نشود بسیاری مشاغل و شرکت‌ها توانایی اداره خود را نخواهند داشت. نماینده مردم لاهیجان و سیاهکل درمجلس شورای اسلامی، در واکنش به خبر ایجاد ۲ میلیون شغل در سال ۹۱ توسط دولت، افزود: […]

ایرج ندیمی، با اشاره به اینکه بسیاری از مشاغل کشور با مشکلات عدیده‌ای مواجه هستند، گفت: در شرایط کنونی اگر دست مزد پیمانکاران پرداخت نشود بسیاری مشاغل و شرکت‌ها توانایی اداره خود را نخواهند داشت.

نماینده مردم لاهیجان و سیاهکل درمجلس شورای اسلامی، در واکنش به خبر ایجاد ۲ میلیون شغل در سال ۹۱ توسط دولت، افزود: آمار میزان اشتغال در کشور باید با معیار اعلام شود، چراکه اشتغال دارای درآمد ماهیانه، بیمه و غیره بوده، اما بسیاری از این موارد در حال حاضر وجود ندارد.

وی با انتقاد از اخبار ایجاد اشتغال توسط دولت اظهار داشت: موضوع اندازه‌گیری اشتغال در کشور به گونه‌ای است که باید اذعان داشت اینگونه اخبار دروغ نیست، اما نوعی اغراق و بلوف سیاسی است.

ندیمی با اشاره به برخی بی عدالتی‌ها در جذب و استخدام افراد در دستگاه‌های دولتی و خصوصی تصریح کرد: هیچ فردی از ثبات شغلی ناراضی نخواهد بود، اما همه ایرانیان خشنود می‌شوند که عدالت، معیار سنجش افراد در تمامی استخدام‌ها باشد.

این نماینده مردم در مجلس نهم، گفت: در شرایط فعلی ضابطه مندی در استخدام‌های کشور جای خود را به باند بازی و رابطه داده که این امر به دور از عدالت و انصاف و تامل برانگیز بوده، چراکه جوهره اصلی انقلاب اسلامی قانون و عدالت است.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس، با انتقاد از پارتی بازی‌های گسترده در گزینش افراد، خاطر نشان کرد: متاسفانه فامیل بازی در ادارت بسیار افزایش یافته، لذا اگر در شرایط فعلی بگوییم پارتی بازی در ادارات وجود ندارد قطعا” دروغ گفته‌ایم.

Share