ندیمی:منابع و مصارف لایحه بودجه سال ۹۲ همخوانی ندارد

به گزارش دیارمیرزا : ایرج ندیمی ظهر امروز در گردهمایی اعضای هیئت‌های نظارت بر چهارمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی گیلان اظهار کرد: لایحه بودجه سال ۹۲ دارای موارد مشکوکی است و منابع و مصارف آن باهم تراز نیست. وی با بیان اینکه نمایندگان حق داشتند به لایحه بودجه رای مخالف دهند، افزود: بنده از جمله […]

به گزارش دیارمیرزا : ایرج ندیمی ظهر امروز در گردهمایی اعضای هیئت‌های نظارت بر چهارمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی گیلان اظهار کرد: لایحه بودجه سال ۹۲ دارای موارد مشکوکی است و منابع و مصارف آن باهم تراز نیست.

وی با بیان اینکه نمایندگان حق داشتند به لایحه بودجه رای مخالف دهند، افزود: بنده از جمله نمایندگانی هستم که به مصلحت به لایحه بودجه رای موافق دادم.

ندیمی بر تنظیم لایحه بودجه طبق مبانی علمی تاکید کرد و گفت: مسئولان خودشان ارقامی که در لایحه بودجه اعلام می‌کنند، را قبول ندارند.

*هیئت‌های نظارت عدالت را رعایت کنند

عضو هیئت نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی گیلان در ادامه برگزاری انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای شهر و روستا را مصداق حماسه سیاسی دانست و تصریح کرد: انتخابات ریاست جمهوری به صورت ملی و انتخابات شوراها در سطح محلی برگزار می‌شود.

وی هیئت‌های نظارت بر انتخابات را معتمدان مردم خواند و بیان کرد: اعضای هیئت‌های نظارت باید عدالت را رعایت کنند.

ندیمی اضافه کرد: امید داریم مردم به افرادی در شوراها رای دهند که دید ملی و جهانی داشته باشند و بتوانند تولید درآمد کنند.

نماینده مردم لاهیجان و سیاهکل در مجلس میزان را رای ملت اعلام کرد و یادآور شد: در برابر قانون و ولایت نباید حرفی داشته باشیم و این نگاه اعتقادی ما است.

وی شورا را ادامه پارلمان ملی توصیف کرد و افزود: شوراها مواردی که نماینده را درگیر مسایل محلی می‌کند باید وارد عمل شوند.

ندیمی با تاکید براینکه شوراها باید متمم مجلس باشند، اظهار کرد: مردم فارغ از اسم‌ها و قومیت‌ها باید به کاندیداها رای دهند.

*نمی‌گذاریم مداخله اشخاص به جریان‌های انتخاباتی افراد تبدیل شود

عضو هیئت نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی گیلان به قضاوت جهانی و ملی در انتخابات ایران اشاره کرد و گفت: نمی‌گذاریم مداخله اشخاص در انتخابات شوراها به جریان‌های انتخاباتی افراد تبدیل شود.

وی همچنین تحریم‌ها را مانعی در مقابل انقلاب اسلامی خواند و بیان کرد: انقلاب اسلامی تاکنون توانسته از تمام مشکلات عبور کند و عبور از تحریم‌ها نیز امکانپذیر است.

Share