ملوان دقیقه ۹۵ از آلمینیوم هرمزگان شکست خورد

به گزارش دیارمیرزا ملوان در همان اول مقابل فشار آلومینیوم تسلیم شد و در دقیقه ۴ رضا ناصحی توانست در شلوغی آلومینیوم را به پیش اندازد . اما این بار ملوانی های ساکن هرمزگان بودند که با تشویق بی امان  قدرت را به تیم برگرداندند و در دقیقه ۱۵ پویا نزهتی از داخل ۱۸ قدم […]

به گزارش دیارمیرزا ملوان در همان اول مقابل فشار آلومینیوم تسلیم شد و در دقیقه ۴ رضا ناصحی توانست در شلوغی آلومینیوم را به پیش اندازد . اما این بار ملوانی های ساکن هرمزگان بودند که با تشویق بی امان  قدرت را به تیم برگرداندند و در دقیقه ۱۵ پویا نزهتی از داخل ۱۸ قدم رو به عقب پاس داد و پژمان نوری با یک شوت زمینی و دور از دست دروازبان آلومینیوم  بازی را مساوی کرد .

این پایان کار در نیمه اول نبود و میلاد میداوودی با یک سانتر ، محمود تیغ نورد در دقیقه ۳۵ با ضربه سینه باز آلومینیوم را به پیش انداخت و بازی ۲-۱ در نیمه اول باختیم.

با شروع نیمه دوم این آلومینیوم بود که بازی را در دست داشت ولی ملوان در چند صحنه متوالی توسط آقای گل ایران ، جلال رافخایی در دقیقه ۸۲ بازی را تساوی کشید. ولی طبق معمول ملوان نتوانست در دقایق آخر گل نخورد و باز هم رضا ناصحی آلومینیوم را در دقیقه ۹۵ به پیروزی رسانید تا امید های آلومینیوم  برای بقا در لیگ به باد نرود .

خاچاطوریان که به جای محمد احمدزاده در نشست خبری حاضر شده بود، درباره‌ دیدار تیمش برابر آلومینیوم در صحبت‌هایی کوتاه گفت:

آلومینیوم به خوبی ما را آنالیز کرده و هدفش هم سه امتیاز بود که به آن رسید.در خط دفاعی مشکل داشتیم و باید تلاش کنیم، سه بازی دیگرمان را با پیروزی پشت سر بگذاریم تا دل هواداران ملوان را شاد کنیم.

پس از شکست ملوان برابر آلومینیوم، صدای جر و بحث و انتقادات شدید احمدزاده از بازیکنانش به گوش می‌رسید. این در حالی‌ است که صادق درودگر با عصبانیت رختکن ملوان را پس از این دیدار ترک کرد./سایت ملوان

Share