متقاضیان کربلای معلی گیلان از ۲۴ فروردین ثبت‌نام کنند

به گزارش دیارمیرزا حسن یگانه امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رشت با اشاره به آغاز مرحله جدید پیش ‌ثبت نام زائران کربلای معلی، اظهار کرد: از ساعت ۹ صبح روز شنبه ۲۴ فروردین جاری پیش ‌ثبت نام کربلای معلی آغاز می‌شود و تا ساعت ۲۴ روز ۳۱ فروردین ادامه می‌یابد. وی با بیان […]

به گزارش دیارمیرزا حسن یگانه امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رشت با اشاره به آغاز مرحله جدید پیش ‌ثبت نام زائران کربلای معلی، اظهار کرد: از ساعت ۹ صبح روز شنبه ۲۴ فروردین جاری پیش ‌ثبت نام کربلای معلی آغاز می‌شود و تا ساعت ۲۴ روز ۳۱ فروردین ادامه می‌یابد.

وی با بیان اینکه پیش‌ ثبت‌نام در هر یک از دفاتر زیارتی به منزله تشرف به کربلا از طریق همان دفاتر نیست، افزود: در صورتی که تعداد افراد پیش‌ ثبت‌نام شده از ظرفیت اعزام در ماه‌های اعلام شده بیشتر باشد اولویت تشرف گروه‌ها طبق قرعه‌ تعیین و از طریق سایت اینترنتی حج و زیارت به آنها اعلام می‌شود.خبرگزاری فارس: متقاضیان کربلای معلی گیلان ثبت‌نام کنند

این مسئول ادامه داد: متقاضیانی که دسترسی به اینترنت ندارند می‌توانند با مراجعه به یکی از دفاتر زیارتی مجاز گیلان که از سازمان حج و زیارت مجوز دارند، اقدام به ثبت نام کنند.

وی با تصریح بر اینکه دفاتر زیارتی حق دریافت وجوه بیشتر از مبالغ مورد نظر را ندارند، اذعان کرد: متقاضیانی که برای پیش‌ ثبت‌نام به دفاتر زیارتی مراجعه می‌کنند گروه‌های تا دو نفری مبلغ ۲۰ هزار ریال، گروه‌های تا هفت نفری در مجموع ۳۰ هزار ریال و ثبت نام گروهی تا ۳۵ نفری نیز ۷۰ هزار ریال پرداخت می‌کنند.

یگانه، درج مشخصات کامل سرگروه و اطلاعات اولیه همراهان شامل کد ملی، نام و نام خانوادگی، شماره شناسنامه و تاریخ تولد به صورت صحیح در فرم پیش‌ ثبت‌نام سایت را مورد تاکید متقاضیان قرار داد.

وی با بیان اینکه کد ملی و مشخصات کلی متقاضیان با اطلاعات سازمان ثبت احوال تطبیق داده می‌شود، متذکر شد: اطلاعات موجود در پایگاه ثبت احوال کشور مبنای عمل است بنابراین متقاضیان در ثبت کد ملی دقت بیشتری داشته باشند.

مدیر حج و زیارت گیلان درباره داشتن گذرنامه، خاطرنشان کرد: داشتن گذرنامه با اعتبار حداقل شش ماه از تاریخ اعزام ضروری است ضمن اینکه فرزندان بالای ۱۷ سال نیز نیاز به گذرنامه مستقل دارند.

Share