بزودی اعلام می شود ؛

لیست اصولگرایان در انتخابات شورای اسلامی کلانشهر رشت

جلسات هماهنگی اصولگرایان رشت برای تعیین فهرست کاندیداهای شورای اسلامی این شهر در حال برگزاری است. به گزارش دیارمیرزا ، هم زمان با نزدیک شدن ایام چهارمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا، تب و تاب ویژه این انتخابات، کم کم شهرها و روستاهای کشورمان را در بر می گیرد و با بالا گرفتن شور […]

جلسات هماهنگی اصولگرایان رشت برای تعیین فهرست کاندیداهای شورای اسلامی این شهر در حال برگزاری است.

به گزارش دیارمیرزا ، هم زمان با نزدیک شدن ایام چهارمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا، تب و تاب ویژه این انتخابات، کم کم شهرها و روستاهای کشورمان را در بر می گیرد و با بالا گرفتن شور و حال برخاسته از این فضا، شاهد تلاش گروه های مختلف سیاسی و اجتماعی برای عرضه ی فهرست های انتخاباتی هستیم. از اوایل اسفند سال ۹۱، جلسات ویژه اصولگرایان رشت، جهت تهیه و ارائه لیست واحد از نامزدهای مورد حمایت در حال برگزاری است.
download (1)
جلساتی که در ایام تعطیلات نوروز نیز بدون وقفه برگزار شد. بر این اساس، در این جلسات که با حضور مسئولین تعداد زیادی از گروه ها و جریان های اصولگرای رشت، برگزار می شود، قرار است که بر اساس ملاک ها، شاخصه ها و نیازهای شهر رشت، یک لیست واحد از نامزدهای اصولگرایان ارائه شود.

به گزارش  دیارمیرزا، بنا بر آنچه که در این نشست ها تصمیم گیری شده است، از بین کاندیداهای احتمالی و مطرح و نیز افراد واجد شرایط جریان اصولگرایی، یک لیست ابتدایی تهیه خواهد شد.

لیست فوق الذکر پس از پالایش اولیه در اختیار شورای داوران مجموعه های اصولگرای رشت قرار خواهد گرفت، تا سرانجام و بر اساس ملاک های مورد نیاز، لیست نهایی، جهت حضور و حمایت در انتخابات شورای اسلامی شهر رشت ارائه شود.

شورای داوران  نیز شامل ۱۱ نفر از فعالان فرهنگی  ـ سیاسی است که با رای گیری از بین فعالان و مسئولان مجموعه های فرهنگی و سیاسی اصولگرای رشت، انتخاب شده اند.

در جمع اعضای این شورا، نام افرادی همچون حجج اسلام حسن سمیعی، مجتبی اشجری، سعید مهدوی و آقایان سید علی آقازاده، نظرعلی علیزاده، محمد علی رمضانی، مظفر نامدار، حسن کربلایی و علی محمد جلوه دیده می شود.

به نظر می رسد با توجه به برنامه ریزی های انجام شده و نیز زمان بندی صورت گرفته، بخش عمده ای از لیست نهایی مورد حمایت اصولگرایان رشت جهت حضور در انتخابات شورای اسلامی این شهر، پیش از آغاز ثبت نام نامزدهای این انتخابات، نهایی شود./گیلان آنلاین

Share