لاهوتی: حمایت همه جانبه از ائتلاف سه گانه

تعدادی از نمایندگان مجلس برای پیگیری فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص نامگذاری سال ۹۲ با عنوان حماسه سیاسی، حماسه اقتصادی شورایی راهبردی تشکیل دادند. به گزارش دیارمیرزا مهرداد لاهوتی نماینده لنگرود در گفتگویی که با «مهر» داشت ، اظهار کرد: تبلور اولین حماسه سیاسی در سال جدید که مقام معظم رهبری که امسال را […]

تعدادی از نمایندگان مجلس برای پیگیری فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص نامگذاری سال ۹۲ با عنوان حماسه سیاسی، حماسه اقتصادی شورایی راهبردی تشکیل دادند.

به گزارش دیارمیرزا مهرداد لاهوتی نماینده لنگرود در گفتگویی که با «مهر» داشت ، اظهار کرد: تبلور اولین حماسه سیاسی در سال جدید که مقام معظم رهبری که امسال را به نام آن نامگذاری فرمودند ، در انتخابات ریاست جمهوری نمایان می شود. در همین راستا امروز جلسه ای با حضور تعدادی از نمایندگان مجلس، در جهت تحقق اهداف حماسه سیاسی برگزار شد.

وی در ادامه افزود: در این شورا قرار شد بر روی برآورده نمودن مطالبات مردم در جهت به تحقق پیوستن اهدافی که از حماسه سیاسی و اقتصادی که در نظر مقام معظم رهبری و مردم بوده است با جدیت کار شود.

این نماینده مجلس اعضای این شورا را این چنین معرفی کرد: آقایان عوض حیدرپور، نبی الله احمدی، محمدعلی عبدالله زاده، آرامی، غلامرضا اسداللهی و حسن تامینی لیچانی به عنوان هیئت رییسه شورا انتخاب شدند.

لاهوتی افزود: جلسات شورا با ۱۰ الی ۱۵ نفر تشکیل خواهد شد و ریاست جلسه با آقای حیدرپور است و بنده نیز به عنوان سخنگوی شورا معرفی شدم. همچنین آقای تامینی به عنوان دبیر شورا انتخاب شدند . آقایان قاضی پور و یوسفیان ملا نیز به عنوان اعضای علی البدل معرفی شدند.

نماینده مردم لنگرود در ادامه با اشاره به اهداف برگزاری این جلسه گفت: این شورای روی دو موضوع تاکید دارد. اول تلاش برای مشارکت حداکثری مردم در انتخابات ریاست جمهوری و سپس حمایت همه جانبه شورا از ائتلاف سه گانه و فردی که در نهایت پس از بررسی ها از این ائتلاف برای انتخابات معرفی می شود.

وی تصریح کرد: مردم ایران همیشه نشان داده اند که در همه صحنه های حساس حضور موثر داشته اند و این بار نیز به مانند دفعات گذشته حماسه سیاسی بزرگی را رقم خواهند زد. اما در خصوص هدف دوم شورا باید گفت که امیدوار هستیم فردی که اصلح تر است و افق های روشن تری را می تواند برای کشور و مردم رقم بزند با تدبیر برون رفت از چالش های بین المللی و مشکلات اقتصادی انتخاب شود و در این راستا شورا از هیچ کوششی دریغ نخواهد کرد.
این نماینده مجلس در ادامه یادآور شد: علی رغم اینکه نمانیدگان در تعطیلات نوروزی به سر می برند اما با توجه به مهم دانستن مساله این جلسه تشکیل و قرار شد که دومین جلسه آن در روز ۱۹ فروردین برگزار شود.

Share