فعالیت دانشجویان جهادی دانشگاههای گیلان درمناطق محروم در ایام نوروز

۴۰نفر از دانشجویان جهادی دانشگاههای گیلان در مناطق محروم شهرستان شفت در ایام نوروز فعالیت می کنند. به گزارش دیار میرزا سجادگلی پور مسئول گروه جهادی شهید شاکری در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجو در رشت گفت: ۴۰ نفر از دانشجویان جهادی دانشگاههای گیلان به صورت متمرکز در ایام نوروز به مدت ۱۵ روز در […]

۴۰نفر از دانشجویان جهادی دانشگاههای گیلان در مناطق محروم شهرستان شفت در ایام نوروز فعالیت می کنند.
به گزارش دیار میرزا سجادگلی پور مسئول گروه جهادی شهید شاکری در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجو در رشت گفت: ۴۰ نفر از دانشجویان جهادی دانشگاههای گیلان به صورت متمرکز در ایام نوروز به مدت ۱۵ روز در روستای محروم درود خان شهرستان شفت فعالیت می کنند.
وی گفت: این گروه از دانشجویاان که از قبل این منطقه محروم و محرومیت های آن را شناسایی کرده بودند در ایام نوروز به مدت ۱۵ روز در عرصه های عمرانی،سازندگی، فرهنگی،پزشکی و علمی فعالیت می کنند.
مسئول گروه جهادی شهید شاکری تصریح کرد:بازسای و تعمیر ٣ منزل مسکونی ، بازسازی و تعمیر سرویس های بهداشتی ،برگزاری کلاس های فرهنگی از قبیل برگزاری نماز جماعت،کلاس قرآن ، احکام ،برگزاری کلاس های ریاضی و انگلیسی از دیگر فعالیت های این دانشجویان می باشد.
گلیپور با بیان این که مهم ترین هدف ما در اردوهای جهادی خدمت رسانی است گفت: یکی از ماموریت های دانشجویان جهادی در عرصه علمی شناسایی جوانان مستعد و نخبه و معرفی آنان به سازمان های فنی و حرفه ای می باشد.
وی گفت:دانشجویان رشته پزشکی و دندانپزشکی نیز در این ایام بیماران این منطقه را به صورت رایگان معالجه و درمان می کنند.
مسئول گروه جهادی شهید شاکری از همکاری و استقبال فرمانده سپاه و فرماندار شهرستان شفت ار فعالیت دانشجویان جهادی در این منطقه تشکر و قدر دانی نمود.لازم بذکر است دانشجویان جهادی با همکاری پایگاه امام روح الله مسجد استقامت رشت این اردو را انجام دادند انتهای پیام/

Share