فرماندار شفت: اثربخشی اردوهای جهادی در ایام نوروز بیشتر است

فرماندار شفت گفت: اثربخشی اردوهای جهادی ایام نوروز و دستاوردهای آن نسبت به ایام دیگر بیشتر و بهتر است. به گزاش دیارمیرزا جوادشفیعی در گفت‌وگو با خبرنگار «خبرگزاری دانشجو» در رشت، با اشاره به برگزاری اردوهای جهادی در ایام نوروز در شهرستان شفت گفت: ۴۰ نفر از دانشجویان بسیجی، طلبه و بسیجیان فعال پایگاه امام […]

فرماندار شفت گفت: اثربخشی اردوهای جهادی ایام نوروز و دستاوردهای آن نسبت به ایام دیگر بیشتر و بهتر است.

به گزاش دیارمیرزا جوادشفیعی در گفت‌وگو با خبرنگار «خبرگزاری دانشجو» در رشت، با اشاره به برگزاری اردوهای جهادی در ایام نوروز در شهرستان شفت گفت: ۴۰ نفر از دانشجویان بسیجی، طلبه و بسیجیان فعال پایگاه امام روح الله استقامت رشت از ۲۵ اسفندماه تا ۱۵ فروردین در روستای دورودخان شهرستان شفت به فعالیت در عرصه های مختلف جهادی پرداختند.

وی عرصه های فعالیت جهادگران بسیجی را در سه بخش عمرانی، فرهنگی و علمی عنوان کرد و افزود: ساخت و ساز چند سرویس بهداشتی برای خانواده های محروم، بازسازی خانه ها، بازسازی مدارس و دیوار نویسی با نزدیک به ۱۰ میلیون تومان اعتبار از مهمترین اقدامات صورت گرفته در بخش عمرانی بود.

فرماندار شفت گفت: در این اردو جمعی از دانشجویان رشته دندانپزشکی دانشگاه قزوین در عرصه دندانپزشکی و پزشکی خدماتی را به صورت رایگان به مردم ارائه کردند که با استقبال زیادی رو به رو شد.

شفیعی گفت: مجموع خدمات انجام شده توسط تیم پزشکی و دندانپزشکی بالغ بر ۵۰ میلیون تومان برآورد شده است.

وی با بیان اینکه امکان پاسخ گویی مالی از سوی فرمانداری برای اردوها وجود نداشت، افزود: هیچ ردیف بودجه ای برای کمک به این جهادگران تعریف نشده بود، اما با همکاری و تعامل فرمانداری با دستگاه های اجرایی از قبیل کمیته امداد، هلال احمر، سپاه، صنعت و معدن و تجارت و بخشداری هماهنگی های لازم جهت ارائه خدمات به این جهادگران از قبیل تامین غذا، در اختیار قرار دادن تجهیزات، ماشین آلات و مصالح ساختمانی و اسکان جهادگران فراهم شد.

فرماندار شفت با اشاره به دستاوردهای خوب این اردو در این شهرستان، از تداوم برگزاری اردوهای جهادی در این روستاها با توجه به استقبال خوب مردم و همکاری با جهادگران خبر داد و گفت: اثربخشی اردوهای جهادی ایام نوروز و دستاوردهای آن نسبت به ایام دیگر بیشتر و بهتر است.

لازم به ذکر است، روستای درودخان شهرستان شفت با جمعیتی بالغ بر ۳۰۰ خانوار در مسیر اصلی راه امامزاده ابراهیم (ع) واقع شده و مسافران و گردشگران زیادی در طول سال از این مسیر عبور می کنند.

Share