وقتی بعضی ها دست پیش را می گیرند که پس نیفتند؛

فرار رو به جلوی حامیان اعضای متخلف شورای شهر رشت

دیارمیرزا :یکی از آقایان که تا همین چندی پیش، دست در دست یکی از اعضای شورا مزاحم روز و شب مردم این شهر بود، در جلسه ای داد می زد که چرا از این ها نخواستیم که پاسخگو باشند که حالا آقایان را گرفته اند.

به گزارش دیارمیرزا : کمی آهسته تر! آرام! بگذارید ما هم برسیم و آن وقت با هم برویم!

شاید جمله بالا، برای آغاز یک مقاله با محتوای سیاسی زیاد مناسب نباشد، اما اتفاقات و حوادث پس از بازداشت های اعضای شورای شهر، نگارنده را بر آن داشت که این چنین، نوشته را آغاز کند.

پس از حرکت بسیار خوب و ارزشمندانه دوستان اداره اطلاعات استان در بازداشت تعدادی از اعضای شورای شهر رشت و برخی از افراد مرتبط با آنها، شاهد تقدیر مردمی و نیز تاکید بر ادامه این روند بودیم.

اما در این میان، عملکرد برخی از دوستان و حضرات که تا همین دیروز و شاید تا چند ساعت قبل از بازداشت اعضای شورای شهر رشت، یار غار و حمام و گلستان و همسفر این سو و آن سوی اعضای بازداشتی شورا بودند، بسیار جالب و در عین حال اعجاب آور است. RASHT

برخی از دوستان که تا همین دیروز، حامی و سینه چاک و در بسیاری از موارد، هم پیاله اعضای بازداشت شده شورا بودند، این روزها بلندگو دست گرفته اند و هوارهوار کنان دم از چرایی ایجاد فساد می زنند و انتقاد به عدم برخورد زودتر با حضرات را در هر کوی و برزنی فریاد می کنند.

یکی از آقایان که تا همین چندی پیش، دست در دست یکی از اعضای شورا مزاحم روز و شب مردم این شهر بود، در جلسه ای داد می زد که چرا از این ها نخواستیم که پاسخگو باشند که حالا آقایان را گرفته اند.

و یا آن دیگری که شنیده ها خبر از شراکت وی در یک کار تجاری پردود!!! با یکی از اعضای شورای شهر می دهد، با یکی از خبرگزاری های کشوری مصاحبه می کند و گیر به فرمانداری می دهد که چرا گذاشتید این طور بشود، غافل از آنکه خیلی ها آن طور که این جناب فکر می کنند، بی خبر هم نیستند.

یا آن یکی که به دلیل تلاش برخی از نیروهای اصولگرا برای عدم قرار گرفتن نام یکی از اعضای بازداشت شده در لیست مورد حمایت اصولگرایان در دوره قبل انتخابات شورا، تا همین یکی دوماه قبل، آنها را بی بصیرت و عامل اختلاف می خواند و سیل تهمت را بر سر این و آن آوار می کرد، حالا مدعی شده که آقا! ما که کلی اعتراض کرده بودیم، اما کو گوش شنوا!

مَثَل آقایان شبیه قضیه کی بود، کی بود، من نبودم، شده است. انگاری دوستان دست پیش را گرفته اند که پس نیفتند، غافل از آنکه مردم این شهر آن طور که حضرات خیال کرده اند، کم حافظه نیستند و حمایت ها و همراهی آقایان با اعضای بازداشت شده را فراموش نکرده اند.

اعضای محترم(!) بازداشتی شورا، در تمامی تخلف های ریز و درشت خود، دست حمایت حضرات را پشت خود داشته اند وگرنه قطعا جرات چنین تخلفات حماقت گونه ای، آن هم در کنار چشمان تیزبین نهادهای نظارتی نظام مقدس جمهوری اسلامی را نداشتند.

آقایانِ زرنگ که این طور خود را به فراموشی زده اند، یادشان باشد که همین هوار هوار کردن های این روزهایشان، خود، نشان از آن است که انگاری کاسه ای زیر نیم کاسه بوده و از قرار معلوم، ریگی به کفش آقایان هم هست.

حامیان اعضای متخلف شورای شهر، در هر منصب و کسوتی که هستند، قطعا باید پاسخگوی عملکرد اعضای شورا باشند و خیالشان جمع که با این مدل رد گم کنی بچه گانه، عملکرد و همراهی شان از خاطره ها نمی رود/گیلان آنلاین

Share