صفر نعیمی:کاندیدای ریاست جمهوری خواهم شد

به گزارش دیار میرزاصفر نعیمی زر امروز در جریان دیدار مردمی،از پارامترهای اصلی و اساسی حضور در عرصه انتخابات ریاست جمهوری،منوط و مشروط به مردم داری و ولایت مداری علاوه بر مدارک و موارد اصلی عنوان کرد. وی ادامه داد: نظر به این که در انتخابات دوره نهم حوزه انتخابیه شهرستان آستارا،شعار انتخاباتی بنده،«از مردم،با […]

به گزارش دیار میرزاصفر نعیمی زر امروز در جریان دیدار مردمی،از پارامترهای اصلی و اساسی حضور در عرصه انتخابات ریاست جمهوری،منوط و مشروط به مردم داری و ولایت مداری علاوه بر مدارک و موارد اصلی عنوان کرد.

وی ادامه داد: نظر به این که در انتخابات دوره نهم حوزه انتخابیه شهرستان آستارا،شعار انتخاباتی بنده،«از مردم،با مردم و برای مردم »،بود و اعلام کرده بودم،مدال افتخارم نوکری مردم و ولایت هست،بنابراین با این شعار در عرصه انتخابات دوره یازدهم ریاست جمهوری حضور خواهم یافت.

این رزمنده دوران جنگ تحمیلی، متذکر شد: چنان چه لطف خداوند متعال شامل حال بنده شود و مردم کما فی سابق،در کنارمان باشند و دعای خیر مقام عظمای ولایت،بدرقه راهمان شود،اراده کرده ام و تصمیم قطعی خود را گرفته ام.20948_orig

نعیمی زر،در پاسخ به این که آیا شما فکر می کنید در انتخابات دوره آینده ریاست جمهوری تائید صلاحیت خواهید شد،تصریح کرد: تائید صلاحیت بنده بستگی به مسئولین دارد،ولی بحث گذر از فیلتر کاندیداتوری ریاست جمهوری،سخت تر و شدیدتر از نامزدی نمایندگی مردم در مجلس شورای اسلامی است.

وی در پاسخ به سوال دیگر که طبق اصل ۱۱۵ قانون اساسی،رئیس جمهوری بایداز میان رجال مذهبی و سیاسی که واجد شرایطی باشند،انتخاب می شوند،آیا فکر می کنید مذهبی بودن شما به تائید برسد،ابراز کرد:دارای آن شرایط هستیم.

به گفته این مسئول،چنان چه بخواهند تعدد کاندیداتوری در انتخابات دور آینده ریاست جمهوری وجود داشته یاشد،تائید خواهیم شد ولی اگر بخواهند تعداد خاصی را مد نظرشان باشد،خوب معلوم هست از بحث تعدد جلوگیری خواهند کرد و افراد ی که بعدآ ورود پیدا می کنند،۱۰۰ درصد به صحنه وارد نخواهند کرد.

نعیمی زر،از بیان برنامه های خود در انتخابات دور یازدهم ریاست جمهوری خودداری و از خبرنگاران،جراید و نشریات به دلیل این که افرادی را دم از مردم داری و ولایت مداری نزده اند،در رسانه ها علم کرده اند و برای حضور در انتخابات و صدا وسیما و گذاشتن برنامه دعوت نموده اند،گلایه کرد.

وی تاکید کرد: افرادی که ولایت مدار و مردم دارند و از سوئی دیگر همانند حقیر،خودشان را سرباز مردم و ولایت می دانند،نمی دانم دلیلش چیست که از آنها کمتر سخن به میان و میدان نیاورده اند؟؟؟!!!

رئیس کمیته امنیت ملی مجلس شورای اسلامی در ادامه انتظار خود از رسانه ها،جراید،نشریات و خبرنگاران این گونه بیان کرد که از این به بعد دقت داشته باشند و گفتار،سوابق و عمل کرد کاندیداها را مرور کنند و کسانی که ولایت مدار و مردم دار ترند بیشتر روی آنها مانور دهند.

نعیمی زر،در پاسخ به سوال دیگر که آیا در صورت تائید صلاحیت،خواهید توانست رای ملت ایران برای حضور در سمت رئیس جمهور را کسب کنید،اظهار کرد در صورت تائید صلاحیت شدن خود که بستگی به لطف پروردگار عالم و عنایت ویژه مقام عظمای ولایت دارد، امید دارم از آن جائی که هر چه از دل برآید بر دل نشیند چون در کارها،گفتار و کردار من شیله وجود ندارد،فکر می کنم مردم به باور برسند و ما را قبول کنند.

عضو فراکسیون اصول گرایان مجلس نهم بار دیگر با خودداری از بیان برنامه های خود در انتخابات دور آینده ریاست جمهوری،اذعان کرد: هر کسی برنامه هایی که پای بند به آن نیست قبل از ورود به یک عرصه اعم از انتخابات ریاست جمهوری،نمایندگی مجلس و شوراهای اسلامی شهر و روستا اعلام نمی کند و نمی تواند عمل کند،شرمنده مردم می شود.

عضو مجمع نمایندگان گیلان در مجلس اعتقاد دارد از آن جائی که کشورمان،جمهوری اسلامی است و نیز ولی امر مسلمین و رهبری فرزانه دارد و سیاست کلی نظام را ترسیم می کند،من صلاح می دانم بعد از موفقیت برنامه هائی که معظم له صلاح بدانند و در خور شان،شخصیت و مردم ولایت مدار بدانند، من به آنها عمل خواهم کرد.

Share