در جریان هفته سی و یکم رقابت‌های فوتبال لیگ برتر کشور :

شکت داماش در مقابل تراکتورسازی در رشت + حواشی

به گزارش دیار میرزا تیم‌های فوتبال داماش گیلان و تراکتورسازی تبریز در هفته سی و یکم رقابت‌های فوتبال لیگ برتر کشور در ورزشگاه شهید عضدی رشت به مصاف هم رفتند که تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز با نتیجه دو بر یک شکست خانگی داماش در سال جدید را رقم زد

به گزارش دیار میرزا تیم‌های فوتبال داماش گیلان و تراکتورسازی تبریز در هفته سی و یکم رقابت‌های فوتبال لیگ برتر کشور در ورزشگاه شهید عضدی رشت به مصاف هم رفتند که تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز با نتیجه دو بر یک شکست خانگی داماش در سال جدید را رقم زد13910930000188_PhotoA

سرمربی داماش عصر امروز پس از شکست دو بر یک داماش مقابل تراکتورسازی تبریز در جمع خبرنگاران شکست تیم خود را از روی اشتباه فردی عنوان کرد. وی اظهار کرد: قبل از اینکه حریف در نیمه نخست به گل برسد توپ و میدان دست ما بود اما روی دو اشتباه فردی گل دریافت کردیم. سرمربی بازی هر دو تبم را خوب توصیف کرد و گفت: ما موقعیت‌های گل زیادی داشتیم که تنها یک بار موفق به استفاده از این موقعیت‌ها شدیم. وی با بیان اینکه شکست حق تیم داماش نبود، افزود: اگر از موقعیت‌های خود بهتر استفاده می‌کردیم می‌توانستیم پیروز این میدان باشیم.

ناظمی جایگاه داماش در لیگ برتر را ماندگار خواند و افزود: داماش در لیگ برتر می‌ماند و هواداران نگران این موضوع نباشند. وی با اشاره به دیدار داماش در مرحله نیمه نهایی جام حذفی با پرسپولیس، خاطرنشان کرد: هدف ما این است که تمام فکر خود را معطوف به این دیدار کنیم تا با برتری در این مسابقه، علاوه بر حضور در فینال جام حذفی، قدرت دفاع از فوتبال گیلان را داشته باشیم.

این مسئول با تبریک پیروزی تیم تراکتورسازی تبریز در رشت، اذعان کرد: امروز روز ما نبود و روی ضربات آخر باید بیشتر دقت کنیم و از حداقل فرصت‌ها استفاده لازم را ببریم. وی مسایل باشگاه داماش در شکست امروز این تیم تاثیرگذار دانست و متذکر شد: قرار بود پس از بازی با گهر بازیکنان مبلغی از قرارداد خود را دریافت کنند اما این اتفاق نیفتاد و ما با چهار روز تمرین به این مسابقه سنگین آمدیم.

داماش ۲ – ۱ تراکتورسازى

پنجشنبه ٨ فروردین ماه ٩٢ – ساعت: ١٧:٠٠

هفته سى و یکم لیگ برتر- دوره دوازدهم

ورزشگاه دکتر عضدى رشت – تماشاگر: ۱۲ هزار نفر

داور: البرز حاجى زاده ، کمک داوران: تورج عیوض محمدى ، مهدى الوندى.

کارت زرد: جواد کاظمیان دقیقه ۴٣،محمد نصرتى دقیقه ٧١ ( تراکتور)

 داماش گیلان : میلاد فراهانى،على رضا نظیف کار،مرتضى ابراهیمى،ابوذر رحیمى،محمد سیاه( از طقیقه ٢۶ حسین کوشکى)،محمد آبشک،هادى سهرابى( از دقیقه ۵٨ افشین چاوشى)،محمدرضا مهدوى،امین متوسل زاده،حسین ابراهیمى،سعید حلافى( از دقیقه ۴۶ على رضا جهانبخش).

سرمربى: افشین ناظمى

 تراکتورسازى تبریز : مهدى ثابتى،مصطفى اکرامى،محمد ایرانپوریان،محمد نصرتى،مرتضى اسدى،مهدى کیانى،مهدى کریمیان،فلاوید لوپز،جواد کاظمیان( از دقیقه ٧٣ محسن حسینى)،،مسعود ابراهیم زاده( از دقیقه ٧٠ قاسم دهنوى)،مهدى سید صالحى( از دقیقه ٨٢ گیلسون سوارس).

سرمربى: تونى الویرا

 شرح گل ها :

داماش ٠-١ تراکتورسازى: تعارف فراهانى با محمد سیاه براى گرفتن توپ در حالى که داماشى ها به گمان خطا ایستاده بودند به مسعود ابراهیم زاده رسید و او با یک ضربه سر دروازه را باز کرد.

داماش ٠-٢ تراکتورسازى: باز هم روى اشتباه محمد سیاه سید صالحى صاحب توپ شد و او در حالى که با فراهانى تک به تک شده بود از پشت شش قدم دروازه داماش را باز کرد.

داماش ١-٢ تراکتورسازى: سانتر محمد رضا مهدوى و ضربه سر جهانبخش گل نخست را براى داماشى ها به ارمغان آورد.

 حاشیه دیدار داماش و تراکتورسازی

 

– ۵برافراشته شدن بنر بزرگ منقش به حروف لاتین نام زیبای رشت که به همت کاربران وارش اسپرت تهیه شده بود در هنگام برگزاری مراسم ابتدایی بازی جلوه زیبایی به استادیوم بخشیده بود.  هواداران داماش از ابتداى بازى با تشویق هاى مکرر خود و شعار ایران آسیا امیر عابدینی ، موضوع شان را نسبت به وقایع اخیر داماش اعلام مى کردند. همچنین هواداران داماش گیلان پیش از شروع بازی به طور یکپارچه افشین ناظمی را نیز مورد حمایت خود قراردادند .

– هنگام نصب بنر میرزا کوچک در پشت دروازه ، هواداران داماش با احترام نظامی به اسطوره رشتی ها احترام گذاشتند .

– داماشى ها در این بازى با پیراهنى به میدان آمدند که سال گذشته بر تن داشتند. پیراهن آبى با خطوط قرمز و البته بدون آرم صدرا و تبلیغ شرکت لیزینگ صدرا! این یعنى جنگ ادامه دارد.

– حدود پانصد نفر از هواداران تراکتورسازى براى حمایت از تیم محبوبشان خود را به ورزشگاه رشت رسانده  بودند.

– اسکوربورد استادیوم عضدی همانند چند بازی گذشته داماش در هنگام برگزاری بازی شعارهای حمایتی همراه با عکس های هواداران را به نمایش در می آورد که در نوع خود جالب توجه بود .

– در ابتداى بازى براى مرحوم ناصر پرشاد پیشکسوت قدیمى فوتبال گیلان و تهران که روز گذشته به دیار باقى شتافته بود، یک دقیقه سکوت اعلام شد و ورزشگاه به احترامش قیام کردند.

– محجوب که زمزمه خرید باشگاه داماش توسط او شنیده مى شود به همراه هادى تامینى نماینده مجلس رشت و الماس خاله رییس هیات فوتبال گیلان در ورزشگاه حضور داشتند.

همچنین هادی طباطبایی نیز دقایقی پس از شروع بازی در جایگاه حاضر شد که به محض ورود وی نیز داماش گل نخست را دریافت کرد.

– شیرین کارى الویرا این بار براى او گران تمام شد و در کنار نیمکت تراکتور بر اثر یک بالا و پایین پریدن پایش لیز خورد و بر زمین سقوط کرد. وى تا پایان بازى با زخم دست و پایش در گیر بود.

 

سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی در جریان دیدار مقابل داماش مصدوم شد.

*با وجود تعطیلات عید استقبال هواداران گیلانی از این بازی خوب بود و حدود ۱۰ هزار نفر به ورزشگاه آمدند. این یکی از بازی‌هایی بود که تماشاگران زیادی در ورزشگاه حاضر شده بودند.
*تبریزی‌ها از ۱۰ درصد حق خود استفاده کرده بودند و حدود یک‌هزار نفر در ورزشگاه بازی را از نزدیک تماشا کردند.
*در جریان بازی هواداران ۲ تیم نسبت به یکدیگر فحاشی داشتند.
*تماشاگران گیلانی نسبت به سید صالحی فحاشی کردند.
*محجوب خریدار داماش به همراه هادی طباطبایی در ورزشگاه حاضر شده بودند و در جریان بازی دائم با یکدیگر صحبت می‌کردند. مسئولان حاضر در جایگاه ویژه برخورد سردی با طباطبایی داشتند.
*جایگاه خبرنگاران شلوغ بود و افراد غیر خبرنگار نیز در این مکان دیده می‌شدند.
*در دقیقه ۲۷ بازی محمد سیاه بازیکن داماش که روی ۲ گل این تیم مقصر بود جای خود را به حسین کوشکی داد.
*تونی اولیویرا سرمربی تراکتورسازی در اواخر نیمه دوم به حرکات عجیب و غریب پرداخت و هنگامیکه روی زمین افتاده بود آرنجش دچار مصدومیت شد.
*البرز حاجی‌پور داور مسابقه در نیمه دوم برای چند دقیقه زمان بازی را از دست داد و هنگامی که به کنار زمین آمده بود تا با داور چهارم در این باره صحبت کند زمان بازی را یکی دو دقیقه متوقف کرد که این موضوع با اعتراض هواداران همراه بود.
*در پایان مسابقه تونی اولیویرا سرمربی تراکتورسازی خوشحالی عجیب و غریبی انجام داد./ورزش ۳

Share