شهردار رشت خبر داد : سند چشم انداز کلانشهر رشت در حال تهیه و تدوین است

به گزارش دیار میرزاˈسید محمدعلی ثابت قدمˈ روز دوشنبه در این نشست گفت: شفاف سازی در بسیاری از امور را باید خودمان انجام دهیم زیرا موضوعاتی که امروزه وجود دارد، زاییده نگاه سنتی به مدیریت شهری است که بخش اعظم این امور باید به صورت علمی حل شود. وی با اشاره به انجام مباحث زیر […]

به گزارش دیار میرزاˈسید محمدعلی ثابت قدمˈ روز دوشنبه در این نشست گفت: شفاف سازی در بسیاری از امور را باید خودمان انجام دهیم زیرا موضوعاتی که امروزه وجود دارد، زاییده نگاه سنتی به مدیریت شهری است که بخش اعظم این امور باید به صورت علمی حل شود.sABETGHADAM

وی با اشاره به انجام مباحث زیر ساختی و برنامه ریزی برای آینده، استفاده از نگاه تخصصی در شهرداری که به تدریج در حال اعمال در مجموعه شهرداری است، افزود: از نمایندگان مجلس، معاونین و مدیران شهرداری که در راستای تحقق بودجه شهرداری رشت و ارائه خدمات مناسب تر به شهروندان همواره تلاش انجام می دهند، قدردانی می کنم.

شهردار رشت ادامه داد: می کوشیم از سیستم درون شهری نهایت بهره وری را ببریم.

ثابت قدم تصریح کرد: باید به فکر ارتقای نیروی انسانی و بهره وری مناسب از آنها باشیم.

در ادامه این نشست؛ حسن تامینی نماینده مردم شهرستان رشت در مجلس شورای اسلامی ضمن قدردانی از تلاش های مجموعه شهرداری گفت: با برگزاری این نشست ها به صورت زمان بندی مشخص می توانیم فضایی ایجاد کنیم که بیشتر در خدمت مجموعه شهرداری باشیم.

وی ابراز امیدواری کرد که در سال جدید، همدلی و همزبانی بیشتر شود زیرا نظام جمهوری اسلامی ایران این فضای همدلی را برای ما ایجاد کرده و عید نوروز نیز بهترین موقعیت برای این عرصه است.

تامینی ادامه داد: اگر همدلی باشد، همکاری و هم افزایی بیشتر می شود و می توانیم فضای بهتر و مناسب تری برای ارائه خدمت ایجاد کنیم.

Share