انتصاب جديد در سپاه قدس گيلان

شفیع زاده با نمایندگی ولی فقیه سپاه قدس گیلان خداحافظی کرد

اختصاصی دیارمیرزا : بر اساس شنیده ها حجت الاسلام شفیع زاده مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه گیلان  با نظر حجت الاسلام سعیدی نماینده ولی فقیه در سپاه از سمت نمایندگی ولی فقیه در سپاه قدس گیلان تودیع و بجای ایشان حجت الاسلام محسن زاده   مسئولیت نمایندگی ولی فیه سپاه قدس گیلان را برعهده گرفت […]

safiاختصاصی دیارمیرزا : بر اساس شنیده ها حجت الاسلام شفیع زاده مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه گیلان  با نظر حجت الاسلام سعیدی نماینده ولی فقیه در سپاه از سمت نمایندگی ولی فقیه در سپاه قدس گیلان تودیع و بجای ایشان حجت الاسلام محسن زاده   مسئولیت نمایندگی ولی فیه سپاه قدس گیلان را برعهده گرفت

شایان ذکر است قرار بود این تودیع معارفه قبلا انجام بگیرد حتی در یک مرتبه دعوت نامه های تودیع و معارفه توزیع شد اما در لحظات آخر این مراسم لغو شد حجت الاسلام شفیع زاده از روحانیون روشن و انقلابی استان گیلان  است که علاوه بر مسئولیت نمایندگی ولی فقیه درسپاه قدس گیلان ‏،امام جمعه موقت رشت و نیز دبیر ستاد احیا امر به معروف و نهی از منکر استان گیلان نیز بودند

اخبار تکمیلی :

جلسه تودیع ومعارفه مسئول جدید نمایندگی ولی فقیه در سپاه قدس گیلان که با حضور حجت الاسلام والمسلمین سعیدی نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی  در حسینیه شهدای گمنام سپاه قدس گیلان صورت گرفت .

پس از تلاوت آیاتی چند از کلام الله مجید، حجت الاسلام والمسلمین غلامرضا شفیع زاده مسئول پیشین نمایندگی ولی فقیه در سپاه قدس گیلان به شرح گزارشی از عملکرد حوزه نمایندگی ولی فقیه در زمان تصدیش در این حوزه پرداخت.

shafizadeh2-500x333

سپس حجت الاسلام والمسلمین سعیدی نماینده ولی فقیه در سپاه به ایراد سخن پرداخت. وی در  سخنان خود به شرح شرایط مهم انقلاب در شرایط کنونی ودر فضای انتخابات پرداخت و ضمن تشکر از زحمات حجت الاسلام والمسلمین غلامرضا شفیع زاده در دورانی که در سپاه قدس سپری کردند ایشان را فردی سخت کوش و دلسوز قلمداد نمودند.

وی در ادامه افزود: ایشان در حوزه نمایندگی بسیار موفق بودند و  ایشان در خارج از سپاه نیز تأثیر گذار بودند. نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با معرفی حجت السلام والمسلمین محسن زاده وی را شخصی باسابقه و فاضل، با مدیریت خوب معرفی نمود.

درادامه جلسه سردار هامون محمدی فرمانده سپاه قدس گیلان ضمن عرض خیرمقدم به نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به همکاری صمیمی و مجدانه فرماندهی با حوزه نمایندگی ولی فقیه اشاره کردند و ضمن تشکر از زحمات  حجت السلام والمسلمین شفیع زاده در زمان تصدی در سپاه قدس گیلان ، از همکاری با حجت الاسلام والمسلمین محسن زاده که  دارای سجایای شایسته اخلاقی هستند، ابراز مسرت نمودند.

در ادامه حجت الاسلام والمسلمین محسن زاده ضمن تشکر از زحمات حجت الاسلام والمسلمین غلامرضا شفیع زاده ،بیان داشت: ما پاسداران ولایت مداری مانند هارون مکی می خواهیم که بدون سؤال و جواب از امام صادق (ع) داخل تنور رفت.باید برای امام خود رهروی مانند سپر باشیم تا آسیبی به او نرسد.

shafizadeh3-500x333

لازم بذکر است حجت الاسلام والمسلمین غلامرضا شفیع زاده پیش از این نماینده ولی فقیه در سپاه بندر عباس بودند که به حوزه نمایندگی در مرکز آموزش امام علی (ع) قم منتقل گردید. حجت السلام والمسلمین محسن زاده نیز پیش از این نماینده ولی فقیه در سپاه کرمان بوده است.

Share