شروع به کار ستاد انتخاباتی سید محمد خاتمی

به گزارش دیار میرزا نعیمه اشراقی در اقدام دشمن شاد کن دیگری در صفحه رسمی خود در فیس بوک ضمن حمایت از فتنه گران شال ۸۸ زمان آغاز به کار ستاد سید محمد خاتمی را برای انتخابات ریاست جمهوری دوره آِنده رسما اعلام کرد. ,نعیمه اشراقی نوه دختری حضرت امام (ره) در اقدامی دشمن شاد […]

به گزارش دیار میرزا نعیمه اشراقی در اقدام دشمن شاد کن دیگری در صفحه رسمی خود در فیس بوک ضمن حمایت از فتنه گران شال ۸۸ زمان آغاز به کار ستاد سید محمد خاتمی را برای انتخابات ریاست جمهوری دوره آِنده رسما اعلام کرد.

,نعیمه اشراقی نوه دختری حضرت امام (ره) در اقدامی دشمن شاد کن با اعلام حمایت از کاندیداتوری سید محمد خاتمی زمان آغاز به کار ستاد های وی را از هجدهم فروردین ۹۲ اعلام کرد .

نکته این نظریه این است که این خانم که این روزها سعی می کند دشمنان نظام و انقلاب را شاد کند اعلام کرده “سلام دوباره به سید محمد خاتمی ” و “امیدی دوباره برای نجات ایران” که با بازتاب گسترده ای در فیس بوک همراه شده و بچه های حزب الهی و انقلابی در فیس بوک به این حرکت نعمیه اشراقی اعتراض کرده اند.

نعیمه اشراقی گفته است : این ستاد که تحت عنوان ” آفتاب صبح امید” از چندی پیش در قالب بنرهای تبلیغاتی در فضای مجازی فعالیت غیر رسمی خود را آغاز کرده بود از ۱۸ فروردین ماه با فعالیت رسمی در سطح استان های کشور و راه اندازی سایت اینترنتی و صفحه فیس بوک اعلام حضور می کند.
مجموعه این حرکت اجتماعی سیاسی با دو شعار محوری ” امید” و ” نجات” و رویکرد دعوت و حمایت از مواضع سید محمد خاتمی برای حضور فعال در انتخابات آتی ریاست جمهوری راه اندازی شده است .

نعمیه اشراقی و دیگر همفکرانش چند وقتی است که با روشنفکری قصد دارند از سید محمد خاتمی حمایت کنند و وی را کاندید مطرح برای انتخابات اعلام کنند.

نعمیه اشراقی نوه دختری حضرت امام خمینی (ره) که این روزها بشدت می کوشد تا خود را مطرح کند بارها با نظرات متناقضش دشمنان نظام و انقلاب را شاد کرده است .

نوه دختری حضرت امام، به جای آن که منتشر کننده ارزش های انقلاب اسلامی باشداین روزها فعال خبرسازی و جریان سازی انتخاباتی در شبکه های اجتماعی است که اکثرا به کام دشمنان نظام تمام می شود و این واقعا جای تاسف و نگرانی دارد.

منبع : انقلاب نیوز

Share