رئیس پلیس امنیت گیلان خبر داد کاهش ۷۵ درصدی تصادفات خسارتی در گیلان

به گزارش دیارمیرزا یدالله حسینی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رشت با اشاره به فعالیت‌های نیروی انتظامی در ایام نوروز در گیلان اظهار کرد: امسال عید نوروز تعداد هشت هزار نفر توسط نیروی انتظامی استان به‌کارگیری شدند. وی ادامه داد: استفاده از تعداد ۲۵۰ نفر افراد بسیجی و ۳۲ دستگاه خودرو از فرمانداری‌ها […]

به گزارش دیارمیرزا یدالله حسینی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رشت با اشاره به فعالیت‌های نیروی انتظامی در ایام نوروز در گیلان اظهار کرد: امسال عید نوروز تعداد هشت هزار نفر توسط نیروی انتظامی استان به‌کارگیری شدند.

وی ادامه داد: استفاده از تعداد ۲۵۰ نفر افراد بسیجی و ۳۲ دستگاه خودرو از فرمانداری‌ها موجب برقراری امنیت مطلوب در استان شد.

حسینی به ورود ۸۴۸ هزار خودرو در ایام عید به گیلان اشاره کرد و افزود: ۲۵ درصد نسبت به سال گذشته افزایش ورود خودرو در استان داشتیم.

رئیس پلیس امنیت گیلان تعداد تصادفات درون‌شهری ایام نوروز در سال گذشته را ۱۳ تصادف عنوان کرد و افزود: امسال تعداد شش فقره تصادف داشتیم که ۵۴ درصد نسبت به سال گذشته کاهش داشته است.

وی با اشاره به ۳۸ فقره تصادف در جاده‌های برون‌شهری گیلان در ایام نوروز، تصریح کرد: امسال ۳۶ کشته در جاده‌های برون‌شهری استان داشتیم.

حسینی از کاهش پنج فقره تصادف در جاده‌های برون‌شهری نسبت به سال گذشته در گیلان خبر داد و بیان کرد: سال گذشته در مجموع ۵۳ نفر در ایام نوروز کشته شدند و امسال این تعداد به ۴۲ نفر کاهش پیدا کرده است.

رئیس پلیس امنیت گیلان با بیان اینکه نوروز امسال ۲۱ درصد کاهش تصادفات منجر به فوت داشتیم، یادآور شد: در بحث تصادفات خسارتی ۳۰ درصد در بخش برون‌شهری کاهش داشتیم.

وی به کاهش ۷۵ درصدی تصادفات خسارتی در نوروز امسال در گیلان اشاره کرد و افزود: امسال از یک فروند بالگرد در استان مورد استفاده قرار گرفت و هشت سورتی پرواز با ۱۴ ساعت پرواز مفید انجام شد.

حسینی همچنین با اشاره به عدم وقوع جرایم خشن در نوروز امسال در گیلان اظهار کرد: جرایم خشن مانند سرقت مسلحانه، تجاوز به عنف و … در نوروز سال جاری در شهرها و روستاهای استان نداشتیم.

Share