دیدار استاندار گیلان با مادر شهیدان نهی قناد و پیر بسیجی گیلان حاج جوشن

استاندار گیلان: رشادت‌های ملت ایران مانع از تجاوز دشمن است به گزارش دیارمیرزا  کیهان هاشم‌نیا عصر امروز در دیدار با خانواده شهیدان نهی‌قناد با تسلیت سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا (س)، اظهار کرد: مادر و همسران شهدا و ایثارگران با الگو گرفتن از این بانوی بزرگوار توانستند مصائب از دست دادن عزیزان خود را در دوران دفاع […]

استاندار گیلان: رشادت‌های ملت ایران مانع از تجاوز دشمن است

به گزارش دیارمیرزا  کیهان هاشم‌نیا عصر امروز در دیدار با خانواده شهیدان نهی‌قناد با تسلیت سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا (س)، اظهار کرد: مادر و همسران شهدا و ایثارگران با الگو گرفتن از این بانوی بزرگوار توانستند مصائب از دست دادن عزیزان خود را در دوران دفاع مقدس تحمل کنند و حتی تشویق کننده آنها برای دفاع از اسلام و انقلاب باشند.

وی با تاکید بر اینکه همواره در معرض امتحان الهی هستیم، گفت: باید تلاش کنیم امام (ره) و شهدا از ما راضی باشند و نزد آن بزرگواران سربلند باشیم.

به گزارش دیارمیرزا ، شهید مهدی نهی‌قناد در سال ۱۳۶۰ در درگیری با منافقان در رشت و برادرش شهید محمود نهی‌قناد در سال ۱۳۶۵ در عملیات کربلای ۵ به درجه رفیع شهادت نائل شدند.

 

 

 

استاندار گیلان همچنین با پیر بسیجی حاج حسن جوشن دیدار کرد.

هاشم‌نیا در این دیدار با اشاره به اینکه در جنگ تحمیلی از ۴۳ کشور اسیر داشتیم، اذعان کرد: ملت ایران در دوران دفاع مقدس چنان رشادت‌هایی از خود نشان دادند که دشمن اجازه غلط جدیدی علیه کشورمان را نیافت.

وی با اشاره به اینکه رشادت‌های دوران دفاع مقدس باید همواره بازگو شود، گفت: نسل جدید برای درک آن رشادت‌ها نیازمند آشنایی هر چه بیشتر با بزرگان عرصه دفاع مقدس مانند حاج حسن جوشن دارند.

حاج حسن جوشن از رزمندگان با سابقه گیلانی است که دو هزار و ۳۷۰ روز در جبهه نبرد حق علیه باطل حضور یافته بود./فارس

Share