دی جی مریم از کنسرت حمایت از هاشمی می گوید؛

در سالن تختی رشت برای حمایت از هاشمی خواندم

دیارمیرزا : من آدم سیاسی نبودم… آقای رفسنجانی از من خواست برای حمایتشان کنسرتی بگذارم و من در سالن تختی رشت این برنامه را اجرا کردم. نامبرده تأکید کرد که این پیشنهاد را تنها به این دلیل پذیرفته است که نمی خواسته آقای احمدی نژاد رئیس جمهور بشود و بنابراین ترجیح داده بین بد و بدتر، بد را انتخاب کند!

دیارمیرزا :انگار برخی نزدیکان آقای هاشمی رفسنجانی برای پیروزی در انتخاباتها دست به کارهایی می زنند که اکثریت مردم ایران نه تنها نسبت به آن تمایل و علاقه نشان نمی دهند بلکه همواره از این صنف آدمها و رفتارهایشان اعلام انزجاز می کنند.

 ستادهای تبلیغاتی و انتخاباتی هاشمی رفسنجانی برای پیروزی در انتخابات ریاست جمهوری ۸۴ ضمن تلاش برای ارائه تصویری خشن و متحجر از دکتر احمدی نژاد، از دختران و جوانان بزک کرده و بعضا منحرف برای جلب آراء قشر خاصی از جامعه تلاش نمود اما این رفتارهای آنان جواب عکس داد و مردم با مشاهده این صحنه ها با رای قاطع خود به رقیب آقای هاشمی، تاریخ مصرف این خاندان را پایان رسیده اعلام نمودند.

 

 

 

بعنوان مثال یک آوازخوان زن که اوایل دهه ۸۰ به صورت زیرزمینی آثار خود را منتشر کرد و بعد از چند سال از ایران خارج شد، چندی پیش در گفتگو با تلویزیون فارسی صدای امریکا (VOA) ادعا کرد که قربانی سیاست و بازیچه برخی از نزدیکان آقای هاشمی رفسنجانی شده است.

“محشر نصراللهی” که بیشتر با القاب “دی.جِی.مریم” (D.J.Maryam) و “مریم رها” از او یاد می شود، با اشاره به رقابت انتخاباتی سال ۱۳۸۴ برای تعیین رئیس جمهور، به رسانه دولتی امریکا گفت: «من آدم سیاسی نبودم… آقای رفسنجانی از من خواست برای حمایتشان کنسرتی بگذارم و من در سالن تختی رشت این برنامه را اجرا کردم.»

 

 

نامبرده تأکید کرد که این پیشنهاد را تنها به این دلیل پذیرفته است که نمی خواسته آقای احمدی نژاد رئیس جمهور بشود و بنابراین ترجیح داده بین بد و بدتر، بد را انتخاب کند!

وی در پاسخ به این سؤال که چه کسانی برای اجرای کنسرت تبلیغاتی رشت دعوتش کرده اند؟ مدعی شد که افرادی ناشناس از طریق تماس تلفنی با وی قرار ملاقات گذاشته اند.

دی.جِی مریم در ادامه، سخن ابتدایی خود مبنی بر اینکه آقای هاشمی رفسنجانی از او خواسته تا برایش تبلیغات کند را تصحیح و خانواده ایشان را به عنوان دعوت کننده معرفی نمود. او اظهار داشت: «من آقای هاشمی را از نزدیک ندیدم، ولی دخترخانم و نوه هایشان را دیدم و اصلا پشت استیج (صحنه اجرا) به من گفتند ما در خانه به تو می گوییم “دختر شجاع”.»

 

براستی آیا نزدیکان آقای هاشمی رفسنجانی از این جمله حضرت امام (ره) که فرمود “من از غیرتمندی شما جوانان برومند و از شجاعت و شهامتتان احساس غرور و سرافرازی می کنم.” چنین مصادیقی را برداشت می کنند؟!

آیا مصداق جوانان و مردم شجاع و بی باکی که در این فرمایش حضرت امام خامنه ای آمده است؛ ” راهمان این است؛ راه کار برای خدا، با اخلاص و همراه با رشادت و شجاعت و دلیری و بی باکی در مواجه با مشکلات” چنین افراد فاسد و بزهکاری است؟!

وقتی دختران بی باک و شجاع از دیگاه برخی نزدیکان آقای هاشمی رفسنجانی، امثال این خواننده فاسد زن باشند، باید “جمهوری اسلامی” ، “دموکراسی” ، ” انتخابات آزاد” و ” راه امامی” که این افراد دائما دم از آن می زنند را نیز به گونه ای متفاوت از دیدگاه های حضرت امام (ره) و مقام معظم رهبری تفسیر نمود!

 

 

البته آن خواننده زن از هاشمی و خانواده شان گلایه کرد که محبت هایش را جبران نکرده و برای کمک به او کوششی از خود نشان نداده اند.

گفتنی است کنسرت رشت به دعوت ستاد جوانان حامی آقای هاشمی رفسنجانی با شرکت “فاطمه” هاشمی رفسنجانی در سالنی با حضور بیش از ۵۰۰۰ تماشاچی برگزار شد.

محشر نصراللهی پس از اجرای کنسرت، طی مصاحبه ای مطبوعاتی اعلام کرد که به صورت داوطلبانه به روی صحنه آمده است تا از آیت الله هاشمی رفسنجانی که یک “شخصیت بزرگ بین المللی” ، “سیاستمدار دوراندیش و فراجناحی” ، “حامی آزادی” و “طرفدار حقوق زنان” است حمایت کند!

اگرچه پس از انتخابات ریاست جمهوری سال ۱۳۸۴، شایعه شد که محشر نصراللهی یا همان دی.جِی مریم، در زندان و تحت شکنجه قرار دارد و ناخن ها، موها و زبانش را کشیده و بریده اند! اما مدتی بعد مصاحبه وی با شبکه بی بی سی (BBC) پخش و معلوم شد که او به خارج از کشور رفته است و اصلا در ایران به سر نمی برد.

در ادامه گوشه ای از تصاویر حامیان به اصطلاح شجاع و بی باک (!) هاشمی رفسنجانی در انتخابات ۸۴ و نوع تبلیغات آنان را مشاهده می کنید.

 

 

 منبع/گیلان آنلاین

Share