دختر دانشجوی گیلانی هویت شوهر نابکارش را برملا کرد

به گزارش دیارمیرزا به نقل از ۸دی، هر چند شکایت دختر دانشجوی گیلانی دیر هنگام بود، ولی درس خوبی به شوهر فریبکارش داد تا مردم را دیگر نفریبد. موضوع از این قرار بود که دختر دانشجوی گیلانی پس از ازدواج فهمید که شوهرش زن دیگری داشته است و در این خصوص به پلیس شکایت می […]

به گزارش دیارمیرزا به نقل از ۸دی، هر چند شکایت دختر دانشجوی گیلانی دیر هنگام بود، ولی درس خوبی به شوهر فریبکارش داد تا مردم را دیگر نفریبد.

موضوع از این قرار بود که دختر دانشجوی گیلانی پس از ازدواج فهمید که شوهرش زن دیگری داشته است و در این خصوص به پلیس شکایت می کند.

وی به پلیس گفت که با مردی اهل همدان ساکن رشت که به شغل سنگ فروشی اشتغال داشته به نیت ازدواج آشنا شده بود، ولی بعد از ازدواج فهمید که وی زن دیگری داشته و او را طلاق داده است.

بر پایه این گزارش، پلیس در بررسی های خود پی برد که گزارش دختر صحت داشته و با هماهنگی مقام قضایی ضمن دستگیری شوهرش، منزل وی را مورد بازرسی قرار داد.

اکیپ های عملیاتی پلیس در این بازرسی ۲ جلد شناسنامه متهم را که یکی از آنان اسم همسر مطلقه و دیگری مشخصات اسمی این دختر دانشجو ثبت شده بود، را کشف کردند.

پلیس بر پایه این استناد و همچنین اظهارات شاکی، این متهم را مورد بازجویی قرار داد و وی اعتراف نمود که شناسنامه دومش جعلی بوده و از این طریق توانسته است این دختر را فریب و به ازدواج خود در آورد.

گفتنی است، متهم با تشکیل پرونده به مقام قضایی معرفی و با قرار وثیقه لازم راهی زندان شد.

Share