خصوصی ثانی: وضعیت بودجه کشور تا ۱۵ روز آینده مشخص می‌شود

به گزارش دیارمیرزا حمیدرضا خصوصی‌ثانی در دومین جلسه شورای اداری شهرستان  صومعه سرا با اشاره به تحریم‌های اقتصادی و جنگ نرم فرهنگی دشمنان علیه کشور، اظهار کرد: ایران در جنگی تمام عیار با اردوگاه دشمن قرار گرفته است. وی با بیان اینکه نبرد بین دو اردوگاه حق و باطل در اوج ستیز است، افزود: در این […]

به گزارش دیارمیرزا حمیدرضا خصوصی‌ثانی در دومین جلسه شورای اداری شهرستان  صومعه سرا با اشاره به تحریم‌های اقتصادی و جنگ نرم فرهنگی دشمنان علیه کشور، اظهار کرد: ایران در جنگی تمام عیار با اردوگاه دشمن قرار گرفته است.

وی با بیان اینکه نبرد بین دو اردوگاه حق و باطل در اوج ستیز است، افزود: در این شرایط سخت و حساس نگاه تمام جهان به اتحاد و حضور ملت در صحنه  انتخابات دوخته شده است.خبرگزاری فارس: وضعیت بودجه کشور تا 15 روز آینده مشخص می‌شود

نماینده مردم صومعه‌سرا در مجلس، چگونگی حضور ملت در صحنه‌های ملی را مهم خواند و تصریح کرد: حضور در پای صندوق‌های رأی نیز یکی از صحنه‌های مهم محسوب می‌شود که نیازمند بصیرت و عزم مردم است.

وی با اشاره به عملکرد مجلس در روزهای اخیر، خاطرنشان کرد: مجلس شورای اسلامی در روزهای اخیر در تلاش برای به سرانجام رساندن لایحه بودجه کشور بوده است.

خصوصی‌ثانی با بیان اینکه لایحه بودجه در صحن مجلس درحال نهایی شدن است، گفت: بودجه کشور در ۱۵ روز آینده مشخص می‌شود.

وی با تصریح بر اینکه برون‌رفت از اتکای به اقتصاد نفتی با چالش‌های بسیاری همراه است، اذعان کرد: به پشتوانه همیشگی ملت این مانع و سختی‌ها مانند تمام مشکلات و موانع قبلی با موفقیت پشت سر گذاشته می‌شود.

نماینده مردم صومعه‌سرا در مجلس، نیروی انسانی و رهبری آگاه را پشتوانه محکم و ارزشمندی برای نظام جمهوری اسلامی برشمرد.

وی اضافه کرد: مقام معظم رهبری نعمت بزرگی برای نظام شمرده می‌شوند که در تمام صحنه‌ها یاری‌گر و حمایت کننده ملت هستند.

خصوصی‌ثانی، راهکار خروج از شرایط کنونی اقتصادی در کشور را جلوگیری از ریخت و پاش‌ها، برنامه‌ریزی مناسب برای صادرات و واردات، مبارزه اصولی با هجمه‌های جهانی و بحث اقتصاد نفتی دانست و بیان کرد: جدا از حماسه سیاسی باید در خلق حماسه اقتصادی نیز بسیار بکوشیم.

وی با بیان اینکه اخلاص برجسته‌ترین رکن شخصیتی امام خمینی (ره) بود، متذکر شد: مدیران و مسئولان کشور باید با تأسی از اخلاص امام راحل به ویژه در دوران انتخابات در راستای خلق حماسه بصیرتی باشکوه همگام با مردم پیش بروند.

نماینده مردم صومعه‌سرا با اشاره به تودیع و معارفه معاون فرماندار این شهرستان، خاطرنشان کرد: «مختار رضایی» یکی از همسنگران ما در عرصه کار اجرایی و خدماتی در استان است که از این به بعد با روحیه خدماتی مضاعف در سمت معاون فرماندار صومعه‌سرا مشغول به‌کار می‌شود.

به گزارش فارس، دومین جلسه شورای اداری صومعه‌سرا کمتر از یک هفته با حضور مدیران و مسئولان اجرایی، امنیتی و نظارتی این شهرستان برگزار شد.

در این جلسه «داود صادقی» معاون سابق فرماندار صومعه‌سرا تودیع و «مختار رضایی» به سمت معاون جدید با حکم رسمی استاندار گیلان منصوب شد.

رضایی پیش از این معاون فرماندار رضوانشهر بود که با حفظ سمت در صومعه‌سرا مشغول به خدمت می‌شود.

حوزه معاونت فرمانداری صومعه‌سرا حدود یک‌سال خالی از مدیریت بود./فارس

Share