حماسه سیاسی حضور آگاهانه ملت در انتخابات را ارتقا می‌دهد

مسئول سازمان بسیج دانشجویی گیلان گفت: با توجه به نامگذاری امسال توسط مقام معظم رهبری، حماسه سیاسی مشارکت و حضور آگاهانه ملت در انتخابات را ارتقا می‌دهد. به گزارش دیار میرزا غلامرضا ملک علیپور در گفت‌وگو با خبرنگار «خبرگزاری دانشجو» در رشت، با بیان اینکه نظام جمهوری اسلامی ایران بر پایه خدا، دین و رهبری […]

مسئول سازمان بسیج دانشجویی گیلان گفت: با توجه به نامگذاری امسال توسط مقام معظم رهبری، حماسه سیاسی مشارکت و حضور آگاهانه ملت در انتخابات را ارتقا می‌دهد.

به گزارش دیار میرزا غلامرضا ملک علیپور در گفت‌وگو با خبرنگار «خبرگزاری دانشجو» در رشت، با بیان اینکه نظام جمهوری اسلامی ایران بر پایه خدا، دین و رهبری و مردم تشکیل شده، اظهار داشت: آسیب هر یک از این سه پایه در واقع آسیب نظام است و پایه های نظام اگر بلرزد، فروپاشی نظام نزدیک خواهد بود.

وی افزود: در طول سال های بعد از انقلاب مردم به واسطه حضور در صحنه های مختلف از جمله انتخابات همواره پشتیبان اصلی نظام و رهبری بوده و نقشه های دشمنان را خنثی کرده اند.

مسئول سازمان بسیج دانشجویی گیلان وجود بصیرت و روشن بینی ملت ایران را یکی از مولفه های قدرت نظام بیان کرد و گفت: حضور بیش از ۸۰ درصدی مردم در انتخابات ریاست جمهوری سال ۸۸ و حضور به موقع و انقلابی در فتنه بعد از انتخابات ریاست جمهوری از مهم ترین عرصه های حضور مردم است.

ملک علیپور تصریح کرد: دشمن برنامه ریزی وسیعی برای جبران شکست ۸۸ کرده که از جمله آن تحریم به اصطلاح فلج کننده علیه ملت ایران با هدف جدا کردن ملت از نظام بود، همچنین راه اندازی عملیات روانی، تحریم رسانه های نظام برای جلوگیری از اطلاع رسانی صحیح به کشورهای دوست و همسایه و جلوگیری از رقابت متقابل و صحیح رسانه ای از دیگر اقدامات دشمن علیه نظام بوده است.

وی ادامه داد: دشمن برنامه ریزی وسیعی انجام داده تا در صورت شکست خود در انتخابات ریاست جمهوری فتنه ای به مراتب بزرگتر و پیچیده تر علیه نظام بعد از انتخابات ریاست جمهوری و با استفاده از تجربه فتنه ۸۸ به اجرا درآورد.

مسئول سازمان بسیج دانشجویی گیلان خاطرنشان کرد: تدبیر مقام معظم رهبری خلق حماسه ای بزرگ به نام حماسه سیاسی است تا به واسطه آن هم سطح مشارکت و حضور پرشور و نشاط و آگاهانه ملت در انتخابات حفظ و ارتقا یابد و هم ترفندها و توطئه های دشمن را در بطن خنثی کند، به نحوی که حتی نظیر فتنه سال ۸۸ به هشت ماه هم نرسد.

ملک علیپور افزود: دنیای سرمایه داری به دلیل سیاست غلط و استعماری خود در مرحله فروپاشی اقتصادی قرار دارد و در آینده نه چندان دور جمعیت اقتصادی و مشروعیت قدرت بین المللی خود را که متکی بر سرمایه و پول است از دست خواهد داد، در مقابل، ایران اسلامی دارای ظرفیت های بالقوه فراوانی از جمله نیروی انسانی متخصص و منابع تامین کننده مواد خام و اولیه می باشد که باعث پیشرفت های علمی چند ساله اخیر شده است.

وی گفت: در چند سال اخیر به دلیل اتخاذ شعارهای سال با محور پیشرفت اقتصادی، در این زمینه فرهنگ سازی شده و پیشرفت هایی داشته ایم، اما پیشرفت ویژه که ما را همتراز پیشرفت های علمی دنیا کند نیازمند حماسه اقتصادی است.

مسئول سازمان بسیج دانشجویی گیلان با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه آمریکا مرکز توطئه علیه ملت ایران است، افزود: جبهه اسلام و دشمنانش جبهه حق و باطل و جبهه ایمان و کفر است؛ همانطور که امروز طلایه دار جبهه حق و ایمان ایران اسلامی می باشد، فرماندهی جهان کفر و استکبار آمریکاست و این امر محصول قدرت یابی آمریکا طی جنگ های اول و دوم جهانی و شکست رقبایش انگلیس و فرانسه و فروپاشی بلوک شرق به مسئولیت شوروی در سال ۶۹ است.

ملک علیپور ادامه داد: امروز همه توطئه های دنیا علیه جهان مستضعفین، جهان اسلام و حتی رقبای نظام تک قطبی در آمریکا طراحی، مدیریت و اجرایی می شود، ضمن اینکه ایران اسلامی با برهم زدن نظم قدیم به عنوان بزرگترین مانع جهان تک قطبی و نظم جدید استعماری به عنوان جلودار مبارزه با استکبار و استعمار جهانی می باشد و این برای کشور قلدری چون آمریکا خیلی سنگین است.

وی ضمن آسیب شناسی اوضاع کشور، مهم ترین آسیب های پیش روی نظام را آسیب بی مدیریتی در برخی سیاست های کلان و خرد و آسیب عدم جدی گرفتن تهاجم فرهنگی و توطئه دشمن دانست.

مسئول سازمان بسیج دانشجویی گیلان با اشاره به اقتصاد مقاومتی که یکی محورهای قابل توجه در بیانات مقام معظم رهبری است، تصریح کرد: اقتصاد مقاومتی یک اقتصاد فرایندی است؛ یعنی تعریف تئوری های جدید مبتنی بر اقتصاد مقاومتی و اقتصاد اسلامی و فرهنگسازی پیرامون سبک زندگی که به عنوان دروازه ورودی موفقیت در اقتصاد مقاومتی است، وظیفه نخبگان و دانشگاهیان می باشد.

ملک علیپور وظیفه مسئولان در این راستا را اصلاح الگوی تولید، توزیع و مصرف و نیز نظارت بر اجرای آن و اصلاح عینی سبک زندگی و اتخاذ تدابیری برای عملیاتی شدن اقتصاد مقاومتی عنوان کرد.

Share