حماسه آفرینی در جبهه اقتصادی و سیاسی نیازمند نگاه حماسی است

دیارمیرزا : معاون اجرایی سپاه قدس گیلان گفت: انتظار مقام معظم رهبری از مردم در عرصه سیاسی و اقتصادی، نگاهی حماسی است که در این راستا باید از تمام ظرفیت‌ها و پتانسیل‌ها استفاده شود. به گزارش دیارمیرزا عباس بایرامی در گفت‌وگو با خبرنگار «خبرگزاری دانشجو» در رشت، با اشاره به نامگذاری سال جدید با عنوان […]

دیارمیرزا : معاون اجرایی سپاه قدس گیلان گفت: انتظار مقام معظم رهبری از مردم در عرصه سیاسی و اقتصادی، نگاهی حماسی است که در این راستا باید از تمام ظرفیت‌ها و پتانسیل‌ها استفاده شود.

به گزارش دیارمیرزا عباس بایرامی در گفت‌وگو با خبرنگار «خبرگزاری دانشجو» در رشت، با اشاره به نامگذاری سال جدید با عنوان «حماسه سیاسی حماسه اقتصادی» از سوی مقام معظم رهبری اظهار داشت: علت نامگذاری امسال از سوی مقام معظم رهبری یکی نگاه به گذشته و دیگری نگاه به آینده است.

وی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در ارتباط با انتخابات افزود: انتخابات در نظام جمهوری اسلامی بیانگر مردم سالاری دینی است و یازدهمین انتخابات ریاست جمهوری از وقایع مهم داخلی در سال جاری می باشد.

معاون اجرایی سپاه قدس استان گیلان با بیان اینکه دشمن از مدت ها پیش برای تحت تاثیر قرار دادن یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری دست به کار شده است، گفت: انتظار مقام معظم رهبری از مردم در این عرصه مهم، نگاهی حماسی است که در این راستا باید از تمام ظرفیت ها و پتانسیل ها استفاده شود.

بایرامی افزود: نگاه حماسی رهبر در خصوص اتفاقات مهم خاورمیانه از دیگر عرصه های مهم خارجی است که در این زمینه باید انتظارات رهبر انقلاب تحقق یابد.

وی تصریح کرد: انتخابات ایران با خلق حماسه جاویدان است، زیرا ملت ایران در طول عمر پربرکت انقلاب حماسه‌های متعددی را خلق کرده‌اند.

معاون اجرایی سپاه قدس استان گیلان به حماسه اقتصادی اشاره کرد و ادامه داد: نامگذاری امسال به نام حماسه اقتصادی از سوی رهبر معظم انقلاب تدبیری حکیمانه است تا ایران اسلامی تبدیل به کشوری مستقل و به دور از وابستگی به بیگانگان شود.

بایرامی با بیان اینکه استفاده از واژه سهل انگاری مسئولان در سخنان رهبر انقلاب نوعی هشدار به همه مسئولان و خدمتگزاران بنام است، گفت: بداخلاقی در رفتار برخی از مسئولان با توجه به شرایط سخت تحریم ها علیه ملت ایران موجب شد تا رهبر انقلاب در سخنان خود از این واژه استفاده کنند.

وی با اشاره به مصادف شدن تعطیلات نوروزی امسال با ایام فاطمیه افزود: در طول تاریخ همواره هر عملیاتی که با نام حضرت فاطمه زهرا (س) آغاز شده با موفقیت خاتمه یافته، بنابراین در سال جاری نیز شاهد موفقیت های فراوان برای کشور خواهیم بود.

معاون اجرایی سپاه قدس استان گیلان یادآور شد: سخنرانی مقام معظم رهبری دستورالعمل یک ساله را برای مردم و مسئولان در راستای پیشرفت کشور بیان کرده است.

بایرامی گفت: مقام معظم رهبری آمریکا را مرکز توطئه علیه ملت ایران معرفی کرده اند که تعبیری درست و به جاست.

وی با بیان اینکه در سخنان مقام معظم رهبری نوعی آسیب شناسی اوضاع کشور مشهود است، افزود: نزاع های سیاسی، عدم توجه به ریشه های فرهنگی، تنبلی و کاهلی و ضعف های مدیریتی در برخی از سطوح از مهم ترین آسیب هاست.

معاون اجرایی سپاه قدس استان گیلان اقتصاد مقاومتی را از هوشمندانه ترین ایده های معظم له عنوان کرد و گفت: هیچ یک از دانشمندان و صاحب نظران دنیا نتوانسته اند نظیر ایده اقتصاد مقاومتی رهبر انقلاب را بیان کنند.

بایرامی تاکید کرد: در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی باید از تمام ظرفیت های اقتصاد مستقل وابسته به دانسته های داخلی استفاده شود تا نیازی به قدرت های چپاولگر خارجی نداشته باشیم.

Share