حذف توزیع قبوض تلفن همراه و ثابت در گیلان

به گزارش دیارمیرزا ، علی نعمتی در جمع خبرنگاران و اصحاب رسانه ضمن تبریک فرا رسیدن سال جدید و نوروز باستانی با اشاره به عملکرد شرکت مخابرات گیلان در نوروز ۹۲، اظهار کرد: در ایام نوروز امسال روزانه بیش از ۴۰۰ هزار مشترک میهمان همراه اول از خدمات شبکه مخابراتی تلفن همراه گیلان استفاده کردند. […]

به گزارش دیارمیرزا ، علی نعمتی در جمع خبرنگاران و اصحاب رسانه ضمن تبریک فرا رسیدن سال جدید و نوروز باستانی با اشاره به عملکرد شرکت مخابرات گیلان در نوروز ۹۲، اظهار کرد: در ایام نوروز امسال روزانه بیش از ۴۰۰ هزار مشترک میهمان همراه اول از خدمات شبکه مخابراتی تلفن همراه گیلان استفاده کردند.

وی با بیان اینکه در طول دور نخست سفرهای نوروزی امسال بیش از ۴ میلیون مسافر میهمان از امکانات مخابراتی گیلان بهره‌مند شدند، گفت: این میزان نسبت به سال گذشته شاهد رشد حدود ۲۰ درصدی است.

این مسئول افزود: بیشترین تعداد مسافر تا این تاریخ مربوط به روز چهارم فروردین بوده است.شرکت مخابرات گیلان

نعمتی با اشاره به اینکه تاکنون اختلال و مشکل خاصی در شبکه مخابرات گیلان در ایام نوروز به وجود نیامده است، تصریح کرد: باید تلاش شود تا تمام مردم از خدمات ارزشمند ارتباطی و مخابراتی بهره‌مند شوند و از این بستر برای شناساندن جاذبه‌های گردشگری گیلان استفاده شود.

وی از حذف توزیع قبوض تلفن همراه و ثابت در گیلان خبر داد و افزود: با ایجاد زیرساخت‌های مناسب و تسهیل در پرداخت الکترونیکی و غیرحضوری صورت حساب کارکرد تلفن همراه و ثابت، استقبال مردم از این طرح بسیار چشمگیر بوده است.

به گفته این مسئول، صرفه‌جویی‌های صورت گرفته در این طرح در قالب جوایزی در مراحل مختلف به مشترکان خوش‌حساب اهدا می‌شود.

مدیر عامل شرکت مخابرات گیلان درباره مزایای اجرای این طرح گفت: حذف ایاب و ذهاب غیرضروری و کم کردن هزینه‌ها، تسهیل در پرداخت، صرفه جویی در وقت و انرژی از مزایای اجرای این طرح است./دیارباران

Share