حاشیه نگاری معنادار رسانه دولت از نشست خبری ولایتی + سند

به گزارش دیار میرزا خبرگزاری ایرنا در مطلبی با عنوان ” وقتی ولایتی از پاسخ به پرسش های جدی طفره می رود”، نوشت: ولایتی که روز یکشنبه برای شرکت در نشست خبری به باشگاه خبرنگاران جوان در جمع خبرنگاران حاضر شده بود، در پاسخ به پرسش خبرنگار ایرنا، به این جمله که «تنها به یک […]

به گزارش دیار میرزا خبرگزاری ایرنا در مطلبی با عنوان ” وقتی ولایتی از پاسخ به پرسش های جدی طفره می رود”، نوشت: ولایتی که روز یکشنبه برای شرکت در نشست خبری به باشگاه خبرنگاران جوان در جمع خبرنگاران حاضر شده بود، در پاسخ به پرسش خبرنگار ایرنا، به این جمله که «تنها به یک سوال خبرنگاران پاسخ می دهم»، بسنده کرد.عکس ولایتی

این خبرگزاری در ادامه نوشت: عضو ائتلاف ۱+۲، سوال دیگر ایرنا مبنی بر اینکه آیا ائتلاف شما نقاط مثبت دولت دکتر احمدی نژاد را که مقام معظم رهبری در هشت سال گذشته آنها را برشمرده و در بیانات نوروزی در مشهد نیز تصریح کردند دولت آینده باید دارای این ویژگی های مثبت باشد را دارا است، را بی پاسخ گذاشت.

 ایرنا در ادامه این چنین ادامه داد: ولایتی در پاسخ به سوال دیگر ایرنا مبنی بر این که آیا رهبر ائتلاف سه نفره شما و غلامعلی حداد عادل و محمدباقر قالیباف مشخص شده است؟ به این جمله اکتفا کرد: ائتلاف ما راس ندارد.

ولایتی که در این نشست خبری تنها به برخی از سوالات خبرنگاران پاسخ داد، به رغم تعیین زمان یک ساعته برای این نشست، با انتقاداتی از سوی خبرنگاران حاضر رو به رو شد.

عکس خبرگزاری ایرنا

ایرنا در پایان با اشاره به خبر کناره گیری ولایتی به نفع هاشمی در انتخابات ۸۴ نوشت: یکی از خبرنگاران که در پشت تریبون برای پرسش خود از وی حاضر شده بود پس از مطرح کردن سوال خود با جمله ای پرسشی از سوی ولایتی مواجه شد که تعجب سایر خبرنگاران را از نوع پاسخگویی اش به همراه داشت.

خبرنگار مذکور از ولایتی در مورد صحبت های وی در جمع اعضای «جامعه وعاظ» و اعلام کناره گیری در دوره های قبلی ریاست جمهوری به نفع هاشمی رفسنجانی سوال کرد که این پرسش با این پاسخ که «حرف شما درست است» از سوی ولایتی همراه بود.

 در این زمان یکی از خبرنگاران خطاب به ولایتی گفت: ظاهرا امروز نه حوصله دارید و نه زمان لازم را برای پاسخ دادن به سوالات دارید.

در این هنگام ولایتی مجبور به توضیح درباره جلسه جامعه وعاظ و تایید کناره گیری در انتخابات ریاست جمهوری به نفع هاشمی رفسنجانی شد.

Share