جمهوری اسلامی یعنی اکبر گنجی!!

به گزارش دیارمیرزا، شهرام همایون مجری شبکه ماهواره ای کانال یک، در یکی از آخرین برنامه های خود عنوان می کند: به سایت‌های ایران نگاه کنید که چگونه دارند آقای رفسنجانی و آقای خاتمی را به صورت دو پسر خوب به جامعه معرفی و آنها را مطرح می کنند و زمینه‌های بازگشت‌شان را فراهم می […]

به گزارش دیارمیرزا، شهرام همایون مجری شبکه ماهواره ای کانال یک، در یکی از آخرین برنامه های خود عنوان می کند: به سایت‌های ایران نگاه کنید که چگونه دارند آقای رفسنجانی و آقای خاتمی را به صورت دو پسر خوب به جامعه معرفی و آنها را مطرح می کنند و زمینه‌های بازگشت‌شان را فراهم می آورند. دیروز عکسی از آقای رفسنجانی در هنگام اسب‌سواری و امروز عکسی از آقای خاتمی بدون عبا و عمامه منتشر شده است. همه این‌ها برای توجیه مردمی می باشد که قرار است یک بار دیگر آلوده بشوند، واسطه بشوند برای شرکت در انتخابات و داغ کردن تنور انتخابات.
جمهوری اسلامی یعنی آقای خاتمی، جمهوری اسلامی یعنی آقای رفسنجانی، جمهوری اسلامی یعنی این زندان‌ها، جمهوری اسلامی یعنی آقای اکبر گنجی.
یک «نه» بزرگ به کل نظامی که فساد را در رگ‌های ما تزریق کرده است، اما این «نه» را چگونه باید همگانی کرد؟ که بخواهید از آدم‌ها و جریان‌های سیاسی واضح و روشن همان‌گونه که آقای [آیت‌الله] خمینی در انتخابات ۱۲ فروردین سال ۵۸ عمل کرد، در رابطه با انتخابات فقط یک کلمه بگویند، آری یا نه؟ حد وسط ندارد. جمهوری اسلامی «آری یا نه»؟ چه باید بکنیم که جریان‌ها و شخصیت‌های سیاسی، مفسران و تحلیلگران، تن به این «آری یا نه» بدهند، چون مغلطه و سفسطه آنقدر ابزار قدرتمندی در دست ناطق است که می‌‌تواند بسیاری از «نه‌»ها را «آری» کند و بسیاری از «آری‌ها» را «نه»، جمهوری اسلامی «آری یا نه»؟ یک انتخابات مجدد، در خارج از کشور بگذاریم، جمهوری اسلامی «آری یا نه.» آقا! حالا این طوری نمی‌شود و این طور مسایل، یعنی دکان بازگشت به گذشته. ملت ایران امروز بیش از هر زمان دیگری احتیاج به یک «نه» بزرگ دارد. آیا شما آن کسی هستید که این «نه» را می‌‌گویید؟ همه یک «نه»، فقط «نه».

Share