جعفر زاده:تبلیغ انتخاباتی توسط رئیس جمهور، اقدام سخیفی است

به گزارش دیار میرزا به نقل از مجلس نیوز نماینده اصولگرای مجلس نهم با بیان اینکه معرفی کاندیدا و کارهای تبلیغاتی اقدام اخلاقی و در شان یک دولت نیست،گفت: تبلیغ برای یک کاندیدای خاص توسط رئیس جمهور، اقدام سخیفی است. غلامعلی جعفر زاده ایمن آبادی در گفت وگو با خانه ملت، با اشاره به مراسم […]

به گزارش دیار میرزا به نقل از مجلس نیوز نماینده اصولگرای مجلس نهم با بیان اینکه معرفی کاندیدا و کارهای تبلیغاتی اقدام اخلاقی و در شان یک دولت نیست،گفت: تبلیغ برای یک کاندیدای خاص توسط رئیس جمهور، اقدام سخیفی است.

غلامعلی جعفر زاده ایمن آبادی در گفت وگو با خانه ملت، با اشاره به مراسم تجلیل از دست اندر کاران نوروزی که قرار است در ورزشگاه آزادی برگزار شود، با بیان اینکه با توجه به مشکلات اقتصادی مردم هیچ ضرورتی به برگزاری این همایش وجود ندارد، گفت: چرا سال های گذشته این مراسم برگزار نمی شد مگر سال های قبل عید نوروز نداشته و دستگاه ها خدمات رسانی نمی کردند؟

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه بنابراین تعمدا بنابراین برگزاری امسال این مراسم از روی عمد و برای تبلیغات انتخاباتی است ادامه داد:با توجه به مشکلات اقتصادی این هزینه تحمیل شده هزینه گزافی است و دولت حق ندارد این هزینه ها را از جیب مردم بردارد.

وی تاکید کرد: در صورت برگزاری این مراسم توسط سازمان گردشگری و هلال احمر، این دو نهاد  قطعا در اولویت تحقیق و تفحص قرار خواهند گرفت .

این نماینده مردم در مجلس نهم با بیان اینکه معرفی کاندیدا و کارهای تبلیغاتی اقدام اخلاقی و در شان یک دولت نیست افزود: در قانون اساسی ، دولت مجری برگزاری انتخابات است، بنابراین باید بی طرفی خود را نشان دهد نه علاقه مندی به کاندیدای خاص که وی را با خود در سطح کشور همراه کرده و بین خودشان گل و پرچم رد و بدل کند اینها کارهای سخیفی است.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس با بیان اینکه این اقدام برای خود رئیس جمهور پسندیده نیست تصریح کرد: توصیه می کنم آقای احمدی نژاد وزین تر  و سنگین تر برخورد کند تا شائبه هایی  مبنی بر ورود به انتخابات  و عدم تمایل به پس دادن قدرت توسط وی بوجود نیاید.

گفتنی است، دولت قصد دارد به مناسبت تجلیل از دست اندرکاران نوروزی همایشی ۱۰۰ هزار نفری در ورزشگاه آزادی برگزار کند./

Share