جعفرزاده : شایعه‌سازی درباره نیروگاه بوشهر، یک سناریوی صهیونیستی است

به گزارش دیار میرزا :عضو فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت مجلس ادعاهای مقامات کشورهای عربی درباره نیروگاه اتمی بوشهر را بهره برداری از یک اتفاق طبیعی غیرمترقبه خواند و افزود: این اقدام روخوانی از یک داستان صهیونیستی است. غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی د، درباره اظهار نظر جدید مقامات کشورهای عضو شورای همکاری خلیج فارس در قبال […]

به گزارش دیار میرزا :عضو فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت مجلس ادعاهای مقامات کشورهای عربی درباره نیروگاه اتمی بوشهر را بهره برداری از یک اتفاق طبیعی غیرمترقبه خواند و افزود: این اقدام روخوانی از یک داستان صهیونیستی است.

IMG13095958.jpg

غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی د، درباره اظهار نظر جدید مقامات کشورهای عضو شورای همکاری خلیج فارس در قبال نیروگاه اتمی بوشهر، گفت: اظهارنظر کشورهای عضو شورای همکاری خلیج فارس روخوانی از یک داستان صهیونیستی است.

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی، ادعاهای مقامات کشورهای عربی درباره نیروگاه اتمی بوشهر را بهره برداری از یک اتفاق طبیعی غیرمترقبه خواند و افزود: نیروگاه اتمی بوشهر هیچ گونه مشکلی نداشته و با آمادگی کامل توانایی مقاومت در برابر زلزله‌ای تا ۸ درجه در مقیاس ریشتر را دارد.

وی ادامه داد: از آنجایی که این بدنه این نیروگاه در سال‌های قبل از انقلاب به دست غربی‌ها ساخته شده از همین رو آنها خوب می‌دانند که هیچ اتفاقی برای نیروگاه اتمی بوشهر رخ نداده است.

جعفرزاده ایمن آبادی با تاکید بر اینکه ملت ایران همواره با یکدیگر متحد بوده‌اند، تصریح کرد: اگر برخی کشورها افکار نامطلوبی درباره ایران و تاسیسات هسته‌ای ایران به ذهن خود راه می‌دهند باید بدانند در صورت دست زدن به هر اقدامی پاسخ قاطع و محکمی را از سوی تهران دریافت می‌کنند.

این نماینده مردم در مجلس نهم، با تاکید بر اینکه نیروگاه اتمی بوشهر با قدرت به کار خود ادامه می‌دهد، یادآور شد: شدت زلزله بوشهر کمتر از حدی بوده است که بخواهد به راکتور نیروگاه اتمی این شهر آسیبی وارد کند.

وی ادامه داد: خبرسازی جدید کشورهای غربی و کشورهای عربی حاشیه خلیج فارس با هدف تحت تاثیر قرار دادن برنامه هسته‌ای صلح آمیز ایران انجام ‌می‌شود و این کشورها تنها می‌خواهند علامت سوالی در برابر برنامه هسته‌ای ایران ایجاد کنند.

عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس با تاکید بر اینکه نیروگاه اتمی بوشهر هیچ مشکلی ندارد، توضیح داد: راکتور نیروگاه اتمی بوشهر در وضعیت عادی خود قرار دارد.

در پی برگزاری نشست اضطراری سران کشورهای عضو شورای همکاری خلیح فارس با موضوع نیروگاه هسته‌ای بوشهر، کشورهای عضو این شورا از بازرسان بین‌المللی خواسته‌اند./

Share