جعفرزاده:تنها ۴۹ درصد مصوبات هیئت دولت در گیلان تحقق یافت

به گزارش دیارمیرزا : غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی شامگاه جمعه در مصاحبه با خبرنگاران رسانه ها افزود: سفر دور چهارم رئیس جمهور به گیلان بی فایده خواهد بود و این سفرها در این مقطع فقط جنبه تبلیغاتی دارد. وی اظهارداشت: در مجموع سه سفر گذشته رئیس جمهوری به استان ۸۶۹ مصوبه حاصل سفرها بوده که […]

به گزارش دیارمیرزا : غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی شامگاه جمعه در مصاحبه با خبرنگاران رسانه ها افزود: سفر دور چهارم رئیس جمهور به گیلان بی فایده خواهد بود و این سفرها در این مقطع فقط جنبه تبلیغاتی دارد.

وی اظهارداشت: در مجموع سه سفر گذشته رئیس جمهوری به استان ۸۶۹ مصوبه حاصل سفرها بوده که آخرین وضعیت مطابق گزارش مستند دیوان محاسبات، اگر مصوبات در حال اجرای بدون مشکل در خوشبینانه ترین حالت به مصوبات محقق شده اضافه شود در مجموع ۴۹ درصد مصوبات تحقق یافته است.

عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی گفت: حال با این شرایط و در حالی که تنها دو ماه به پایان عمر دولت باقی است، سفرهای دور چهارم جز هزینه های گزاف و بهره برداری سیاسی و انتخاباتی همانند سفر اخیر محمود احمدی نژاد به سمنان و رد و بدل کردن گل و پرچم میان گزینه مورد نظرش در بین انظار چه سودی برای مردم خواهد داشت.

وی ادامه داد: در این شرایط دولت بعدی قادر به تامین مصوبات و تعهدات سفرها نیست چه برسد به اینکه مدام و بدون کارکارشناسی تعهدات دیگری ایجاد شود.

جعفرزاده با بیان مشکلات عدیده مردم در شهرها و روستا اظهار داشت: متاسفانه مشکلات زیادی در روستاها وجود دارد که به آنها رسیدگی نشده است، هنوز بسیاری از نقاط روستایی استان آب آشامیدنی سالم و بهداشتی ندارند، سیستم فاضلاب شهری به فاجعه تبدیل و پیشرفت راه آهن با کندی در حال انجام است و همینطور مشکلات بیکاری و تورم بیداد می کند.

وی گفت: در حوزه اوضاع شوراها و شهرداری ها، وزارت کشور کوتاهی بسیاری داشته است که نمایندگان مردم به جد پیگیر این موضوع خواهند بود.

نماینده مردم رشت یادآورشد: سفرهای دور چهارم با هدف های سیاسی، انتخاباتی، تهییج افکار عمومی و ایجاد جو هیجانی در بدنه مردم در راستای اهداف جریان انحرافی است و جز هزینه کرد از بیت المال هیچ نتیجه ای برای مردم نخواهد داشت.

شنبه ۲۴ فروردین

Share