تمهیدات وزارت اطلاعات برای برگزاری انتخابات ۹۲

وزیر اطلاعات می گوید، این وزارتخانه تمهیدات لازم برای برگزاری انتخابات را اندیشیده و با کمک مردم، این اقدامات‌ و طراحی‌ها را پیش خواهد برد. به گزارش تسنیم ، حجت الاسلام حیدر مصلحی وزیر اطلاعات پیش از ظهر امروز چهارشنبه در حاشیه جلسه هیئت دولت، با اشاره به نامگذاری سال جدید از سوی مقام معظم رهبری […]

وزیر اطلاعات می گوید، این وزارتخانه تمهیدات لازم برای برگزاری انتخابات را اندیشیده و با کمک مردم، این اقدامات‌ و طراحی‌ها را پیش خواهد برد.

به گزارش تسنیم ، حجت الاسلام حیدر مصلحی وزیر اطلاعات پیش از ظهر امروز چهارشنبه در حاشیه جلسه هیئت دولت، با اشاره به نامگذاری سال جدید از سوی مقام معظم رهبری به عنوان سال « حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی » گفت: همه جریان های معتقد به نظام و انقلاب ، باید در انتخابات ورود کنند.

وی افزود: ورود این جریان ها به انتخابات باید جدی و در قالب رقابت سنگین باشد البته باید چارچوب‌ها و خط قرمزهای نظام نیز رعایت شود تا انتخابات با حضور گسترده مردم ، آبرومندانه و در جهت پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی برگزار شود.

وزیر اطلاعات در پاسخ به سؤالی درباره اقدامات وزارت اطلاعات درخصوص انتخابات گفت: این وزارتخانه در چارچوب وظایفی که دارد، برنامه ‌ریزی‌‌های مختلفی انجام داده، تمهیدات لازم را اندیشیده است که با کمک مردم، این اقدامات‌ و طراحی‌ها را پیش خواهیم برد تا شاهد برگزاری انتخابات پرشور، رقابتی و ارزشی باشیم.

Share