پیان نوروزی نماینده ولی فقیه در استان گیلان:

تکریم ایام فاطمیه در کنار شادی های عید نوروز، بر همه واجب است

دیارمیرزا: نماینده ولی فقیه در استان گیلان و امام جمعه رشت در پیام نوروزی؛ با تبریک فرارسیدن سال ‘حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی’ گفت: در کنار شادی های عید نوروز، تکریم ایام فاطمیه که در اواسط روزهای عید است، بر همگان واجب و لازم است.

به گزارش دیار میرزا به نقل از ایرنا  نماینده ولی فقیه در استان گیلان و امام جمعه رشت در پیام نوروزی؛ با تبریک فرارسیدن سال ‘حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی’ گفت: در کنار شادی های عید نوروز، تکریم ایام فاطمیه که در اواسط روزهای عید است، بر همگان واجب و لازم است.

بسم الله الرحمن الرحیم

یا مقلب القلوب و الابصار؛ ای خدایی که قلب ها و دل ها را دگرگون می کنی.

یا مدبر الالیل و النهار؛ ای خدایی که گردش شبانه روز را تدبیر می کنی، ای خدایی که همه آفرینش را با پدید آمدن این ایام، رنگ تازه ای می بخشی.

یا محول الحول و الاحوال، حول حالنا الی احسن الحال؛ همسو با حرکت عمومی آفرینش به سوی کمال، سعادت و نشاط ، ما را هم در این مسیر یاری فرما و تحولی در فکر، عقیده، عمل و گفتار ما پدید آور.

این سال نو را به همه مردم ولایتمدار گیلان تبریک عرض می کنم، به خانواده های معظم شهدا ، جانبازان و به همه خدمتگزارانی که شبانه روز در این ایام، در خدمت مردم هستند و گرفتاری های مردم را رفع می کنند.IMAGE634734689939567485

از خداوند متعال می خواهم کارهایی را که دشمن به جهت تحریم و غیره برای ما بوجود آورده؛ در این سال نو، با حفظ عزت و حرمت انقلاب اسلامی ، مشکلات و گرفتاری ها را رفع کند و این سال را برای همه مبارک گرداند.

و خداوند سایه بلندمرتبه ولی امر مسلمین جهان حضرت آیت الله امام خامنه ای را بر سر ما مستدام بدارد و وحدت و یکپارچگی و اخوت را بیش از پیش در میان ما استقرار بخشد و در یک کلام؛ این سال جدید را بر همه ما مبارک گرداند.

با حلول سال نو و شکوفایی فصل بهار که حرکت عمومی و نشاط آفرینش را نوید می دهد، خواندن دعای تحویل سال، حرکت به سوی کمال، سعادت، نشاط و تحول در فکر و عقیده از خداوند طلب کردن است.

در کنار این شادی ها ، ایام فاطمیه در اواسط روزهای عید است و تکریم و احترام این ایام، بر همه ما لازم است.

والسلام علیکم و رحمه الله و برکاته

Share